Skocz do zawartości

Paweł 1985

Pasjonat
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Paweł 1985

Informacje

  • Imię
    Pawel
  • Miasto
    Płońsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

714 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Paweł 1985

0

Reputacja

  1. Paweł 1985

    A3 kilka błędów

    Witam. Jak w temacie jest kilka błędów ktore wracaja. Byla wymieniana przepustnica na nowa, na starej bylo to samo. Proszę o jakąś radę...
  2. Witam wszystkich. Ze wzgledu na hałas dobiegajacy z napinacza pokusilem sie o próbę regeneracji starego. Różni sie od tego na filmie. Napinacz bardzo prosty w budowie. Wymienilem slizgi uszczelniacze i jak bedzie czas to montuje. I jeszcze mam pytanie czy da cos zamontowanie walkow rozrzadu z silnika wolnossacego? Jesli ktos ma wiedze to prosze o odpowiedz.
  3. Witam. Czy ten warszrat jest godny polecenia odnosnie podniesienia mocy?
  4. W tejsumie chwili nie ma zadnychi błędów samochód dobrze jezdzi jedyny problem polega na cieknacej cewce. Jak zamontuje inna to walinie bledem. Dlatego chce ja zablokowac blaszka.
  5. Sama cewka byla przekladana i wywala blad nawet po adaptacji. Powiadomienie o bledzie mozna wyłączyć. Interesuje mnie bardziej co sie z samochodem bedzie dzialo w sytuacjach o których napisalem.
  6. Wotam wszystkich. Mam problem polegajacy na przeciekaniu od strony kostki n205 oleju. Wpadlem na pomysl zeby odkredzic cieknacy element i zaslepic dorobiona blaszką. Po odkreceniu zostaje tłoczek i spreżynka. I tu moje pytania: 1. Co bedzie jesli w mojej zaślepce zrobie tak zeby tloczek byl wcisniety. 2. Co bedzie jak zamątuje zaślepkę plaską i tloczek bedzie w takim samym polozeniu jak przy odpieciu przewodów. 3. Wyjmę tłoczek i sprężynkę i zamontuje zaslepkę. Jak jest wszystko uszczelnione silikonem to jest dobrze. Jak zaczyna przeciekac to jest poranne terkotanie. Wszystkie inne parametry są w normie.
  7. Robilem logi i wygladaja calkiem dobrze. Pompa paliwa już od dluzszego czasu chodzi glosno może to wlasnie przyczyna.
  8. Witam. Pojawiły się wczoraj błędy 19798 Engine Start Blocked by Immobilizer p 1570_008 Implausible Signal Interminttet 17536 Fuel Trimp: Bank 1 (mult): System too lean P1128_001_Upper Limit Exceeded intermittent Samochód jezdzi normalnie nic sie nie dzieje jak zapala sie kontrolka na desce to wystarczy ze zgasze silnik i zapale i juz błędy sie nie pala.
  9. No wlasnie wydawalo mi sie ze jest ospaly. A turbo dobrze wstaje?
  10. Witam. Prosze o ocene logow. Slychac juz troche turbine podczas przyspieszania. http://vaglogi.pl/log-115_118_lA0b654.html
  11. A czy mozliwe jest to że z jakiegoś powodu jedna z krzywek jest wytarta do tego stopnia ze stuka? Lub zatkany jest kanal olejowy do jednej szklanki?
  12. Ciśnienie bylo mierzone i jest ok.
  13. Kompletnie nic. Po wymianie oleju na nowy przestaje cykac na jakies 5km. Tylko sie zagrzeje to cyka. Wymienilem napinacz lancuszka szklanki i nic. Dalej cyka.
  14. Mi cykała szklanka po rozgrzaniu im cieplej tym glosniej. Wymienilem wszystkie na nowe i dalej to samo. Zrobilem z 50tys.km. nic się nie dzieje wiec zostawilem.
  15. Paweł 1985

    Logi do oceny

    Jestem po wymianie napinacza i czyszczeniu ssaka olejowego. Ostatnio zastosowałem plukankę i ceratec. Nie jest to dźwięk łańcuszka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...