ganjaq Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Witajcie, mam pewien problem związany z czujnikiem n75, wydaje mi się że czasem się zacina, jak do tego dochodzę? Auto po odpaleniu nie ma czasami ducha i jak na zapalonym silniku odłączę i podłączę zawór to się odezwie, kliknie i wtedy auto już idzie lepiej. Martwi mnie jeszcze napięcie w kostce bo nie mam porównania z żadnym anb w B5 dlatego sprawdzałem z jakąś 1.8T B6 gdzie napięcie w kostce wynosiło w jednym pinie ok. 3,7V a w drugiej ok.15V. U mnie dla przykładu jest w jednej 3,6V a w drugiej 1,65V co by się różniło znacznie od wskazań w B6. Jeszcze jedno pytanie, jak sprawdzam vagiem Engine 01 - Output Test 03 to testuje mi wszystkie zawory i wszystkie działają niby ale na pierwszym zaworze odpowietrzenia zbiornika zawór tyka ale coś mi syczy w okolicach tyłu silnika (czy to nieszczelność?) a na kolejnym zaworze Secondary Air Injection zaworu w ogóle nie słychać, słychać jedynie tykanie w pod pokrywą sterownika, kompa. Reasumując czy napięcie w kostce n75 dobre i czy tak powinny zachowywać się sprawdzane zawory. Pozdro ---------- Post dopisany at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany at 13:21 ---------- Pomoże ktoś?
Marc!n Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 nie pamiętam jak jest przy TEV ale sai powinno się włączać i wyłączać na zmianę, jak masz sprawne to będzie chodzić cicho, możesz podejść aby lepiej posłuchać czy hula (przed przednim prawym kołem), dodatkowo możesz zrobić test vagiem zarówno TEV (odpowietrzenia baku) jak i sai. Jutro sprawdzę napięcie na N75 (też mam ANB), jak jesteś pewien, że się wiesza a napięcie będzie ok, to przed wymianą na nowy lub używany (loteria) możesz swój rozebrać i spróbować naprawić. Ja naprawiałem w 1z i chodzi ponad 2 lata.
ganjaq Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Jeżeli da rade chciałbym poznać także napięcia w TEV i przepływomierzu, z góry dzięki
Marc!n Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 N75 po przekręceniu zapłonu - pin2 - 3,13V i pin 1 - 1,36V, po podłączeniu kostki do zaworu na jednym 1,37 na drugim 1,38 przy wykonywaniu testu wyjść ma klikać, podobnie jak TEV (klika również gdy silnik pracuje). Odpowietrzenie można sprawdzić vagiem w bloku [01] grupa 70 (temp cieczy min 60*, silnik pyrka na luzie, nastawy podst. 04) wynik ma wyjść tev ok. LLM najlepiej logami (nie wiem dokładnie między którymi pinami sprawdzać a nie chce tego rozbierać ) N75 też po logach wyjdzie, możliwe że tłoczek się rozklepał i się zaciera.
ganjaq Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Miałem na zmiane jakiś n75 ale różnicy nie widać w jeździe żadnej, tylko w samym zaworze różnica jest taka że w starym jak odkręciłem to przysysałem do języka i po chwili puszczał a ten drugi trzymał się, musze jeszcze gdzieś przepływomierz dorwać żeby na chwile przełożyć ale jak mniemam od AEB nie pasuje, jaka przepływka ewentualnie podejdzie, musi być taka sama? Kostki i tak już nie mam, same samiczki tak przerobiłem więc jak może być od AEB to napiszcie Niektórzy piszą że w kostkach mają napięcie równe napięciu akumulatora, skąd w takim razie u nas tak niskie napięcie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się