Helena_no 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Witam. Mam do Was pytanie. Znajomy kupił sobie A4-kę z 2005 roku, 3.0TDI Quattro. Chodzi super, ale na autostradzie dwa razy się o mało nie posrałem ze strachu, kiedy przy przyśpieszaniu w granicach 160km/h na 6-tym biegu spod samochodu dochodził dziwny dźwięk, w kabinie było go słychać/czuć w okolicach podłokietnika, był o tyle straszny że szło odnieść wrażenie choćby ktoś chciał się przewiercić przez podłogę do kabiny. Wystąpiło to dwa razy przy ostrym przyśpieszaniu. Przy spokojnej jeździe nie ma żadnych niepokojących objawów. Dodam tylko, o ile jest to istotne że skrzynię ma manualną. Za wszelkie sugestie dziękuję. Choć ja ze swojej strony polecam mu wizytę w ASO. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Przed kolejną przejażdżką proponuję zakładać pieluchę co by nie zabrudzić tapicerki A tak na poważnie może dwumas ma już dość. Jak się mu mocniej depnie na wyższych biegach to wtedy włącza się wiertarka, czyż nie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helena_no 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Dokładnie, na 2-jce lub 3-jce, do 100-120 z pełnym gazem tego nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Ciekawe czy auto jest po koksie. W naszym 3.0 tdi takie cudo pojawiło się właśnie po wgraniu virusa. Możliwości są dwie, dwumas albo wyrąbane przeguby wewnętrzne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helena_no 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Dziękuję za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hgrzegorz 2 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 podpora wału do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helena_no 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 hgrzegorz, brawo.. strzał w dziesiątkę, temat do zamknięcia.. dziękuję ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert5038 0 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 A może ktoś jak wymienić tą podpore wału? Czy wał da sie bez problemu rozłaczyć, podpre wału można bez problemu kupic na allegro (nowy zamiennik) ale czy wymiana jest równie prosta? Może ktoś pomoc z gory dziekuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hgrzegorz 2 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 jak ściągasz wał z auta i później jak rozkładasz na dwie części to zaznacz sobie jak był ustawiony żeby złożyć w tym samym miejscu.oryginalne podpory są drogie,słyszałem że przerabiali podpory z opla omegi http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-12/wymiana-podpory-walu-quattro-269491/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się