Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o podpowiedź w sprawie wyskakującego błędu 01314


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Błąd 01314 dość często wywala przy braku zasilania ECU.Mam na myśli zabezpieczenia anty kradzieżowe.Jeżeli nie zdąży się w trzech sekundach wcisnąć przycisku to komp ABS stwierdza brak komunikacji z ECU i z tego powodu może pojawić się ten błąd w grupie 17 Tablica wskaźników.Po wykasowaniu go w ABS więcej nie powraca.Tylko trzeba pilnować się z przyciskiem żeby zdążyć zanim komp skończy sprawdzenie.

Opublikowano

Witam nie chce zaczynać nowego tematu więc się podepnę tutaj. Wyskakuje mi w instruments (17) kod 1314 wpisałem w :szukaj: ale za dużo nie znalazłem na temat licznika... Jeśli ktoś miał już i poradził sobie proszę o jakieś info. Pdz

Opublikowano

Błąd 01314 dość często wywala przy braku zasilania ECU.Mam na myśli zabezpieczenia anty kradzieżowe.Jeżeli nie zdąży się w trzech sekundach wcisnąć przycisku to komp ABS stwierdza brak komunikacji z ECU i z tego powodu może pojawić się ten błąd w grupie 17 Tablica wskaźników.Po wykasowaniu go w ABS więcej nie powraca.Tylko trzeba pilnować się z przyciskiem żeby zdążyć zanim komp skończy sprawdzenie.

O co dokładnie chodzi z tym pilnowaniem się z przyciskiem? Dziś sprawdzając błędy autoscan-em też wyskoczył mi ten błąd. Wcześniej kiedy robiłem scan to ten błąd wyskakiwał mi sporadycznie, często po skasowaniu go długo nie było po nim śladu...dziś znowu się pojawił. Sprawdziłem błędy w silniku i wszystko było ok. Mam dodatkowo dołożony alarm i odcięcie na kartę, więc czy ten błąd będzie miał związek właśnie z tym?

Opublikowano

Czy kolega misiek2000 mówi iż przyczyną tego błędu jest odcięcie zapłonu i pojawia się on wtedy gdy za późno zapłon dostanie prąd? Ja mam ten błąd u siebie, tempomat posiadam - działa bez problemów, nie mam innych istotnych błędów - błąd wzmacniacza antenowego i zamka w drzwiach.

Opublikowano

Jeżeli ktoś ma założone odcięcie na zasilaniu ecu i nie zdąży załączyć przed końcem testu to może wystąpić ten błąd. Testowałem to kilka razy i wygląda na to że może być to ta przyczyna.

Opublikowano (edytowane)

witam

podepnę się pod temat audi a4 b8 zero reakcji na kluczyk nie chce odpalić  

silnik : brak błędów,   

Adres 53: Hamulec postojowy

01314 - Sterownik silnika 
            013 - Odczytać pamięć usterek - MIL zapalona,  

01321 - Sterownik poduszek powietrznych (Airbag) (J234) 
            004 - Brak sygnału / brak komunikacji - MIL zapalona

bezpieczniki wszystkie sprawdzone, ręczny działa a auto nie chce odpalić POMOCY

01-Silnik -- Stan: Usterka 0010
03-ABS/hamulce -- Stan: Usterka 0010
04-Kąt skrętu kierow. -- Stan: OK 0000
05-Zezwolenie startu -- Stan: Usterka 0010
08-Klimatyzacja -- Stan: Nie może być osiągnięty 1100
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: Usterka 0010
10-Asyst.park./kierow. -- Stan: OK 0000
15-Airbag -- Stan: Nie może być osiągnięty 1100
16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000
17-Zest.wskaźników -- Stan: Usterka 0010
19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: Usterka 0010
46-Moduł komfortu -- Stan: Usterka 0010
52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: Usterka 0010
53-Hamulec postojowy -- Stan: Usterka 0010
55-Zasięg świateł -- Stan: OK 0000
56-Radio -- Stan: OK 0000
62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000
69-Przyczepa -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
72-Drzwi tylne prawe -- Stan: Usterka 0010

20191019_150225.jpg

20191019_150221.jpg

Edytowane przez marcinpiecuch

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...