Skocz do zawartości

kosik1234

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kosik1234

Osiągnięcia kosik1234

1

Reputacja

  1. Coś kolego MaciejK słabo czytałeś temat. Na 3 stronie masz podane linki do zdjęć Murzyna, jego autorstwa.
  2. Witam na początku powiem że autko brata A4 B6 140KM jak w temacie błąd czujnika G65, wywaliło błąd 819 - High Pressure Sensor (G65) 30-00 Open or Short to B+ I pytanie gdzie on jest ponieważ jedni piszą że pod lampą prawą ale nie za bardzo go tam widzę. Czy sama wymiana pomoże?? Na koniec napiszę, że szukajka była uruchomiona ale pod hasło G65 brak wyświetleń.
  3. Witam. U mnie kiedy wchodzę w meas.Blocks 08 i w grupie 005 nie mam specifikation tylko mam Steering Angle; Turn Rate; pressure; O co chodzi?
  4. Ja o jakieś prawa autorskie muszę się starać. Na uczelni z kolegą chcieliśmy coś takiego zrobić właśnie bo chce on sobie szyby przyciemnić więc dałem pomysł na podwójne szyby:D Ale widzę że mnie ktoś ubiegł ciekawe jak prawa patentowe
  5. Ja mam samochód od czerwca 2008, jak go kupiłem miał 132tys teraz do 3.2012 i teraz ma 220tys czyli 88tys / 45 (ilośc miesięcy) = 1,95 *12 miesięcy daje nam w przybliżeniu 23,46 tys km:D
  6. Tak o to mi chodziło potrzebowałem do pracy inżynierskiej. A jeszcze taka druga prośba też o obrazek z Etki. Odpadła mi część (nie mam pojęcia jak to możliwe, ale jakoś się stało) numer części 8d0 260 806 b chodzi o to , ze nie wiem gdzie ją wkręcić w której części silnika jest i ,muszę dopasować śrubę ale to chyba kupie już w ASO.
  7. Witam wszystkich potrzebuje pomocy, jak w temacie rysunek z programu ETKI przedstawiający lampę do Golfa III tylną. Jakbyś ktoś mógł szybko wstawić byłbym bardzo wdzięczny.
  8. Nie mogę wejść w tą kategorię, nawet nie wiem czemu. Kabel zrobiłem sobie z OBD II i podłączyłem kabelkami odpowiedni gniazda, kiedy podłączam do licznika to nie mogę tam "wejść" mówi że nie ma sterownika.
  9. Witam. Samochód to VW LT rok 99. Opisze co się stało: wieczorkiem auto chodziło normalnie, a gdy rano wstałem to zaczęła migać kontrolka (żółta jakby kółko ze strzałką na końcu). Wszystko chodziło normalnie jak wcześniej tylko że miga kontrolka co denerwuje. Podłączyłem pod Vaga i wyskoczyły błędy 575 i 17978 ten pierwszy to jakieś ciśnienie więc skasowałem i się nie pojawił. Ten drugi 17978 to coś z immo i nie wiem co bo po skasowaniu cały czas miga kontrolka a błędu nie ma w kompie. I nie wiem co robić ?? Może ktoś miał taki przypadek to się podzieli. Z góry dzięki.
  10. Witam nie chce zaczynać nowego tematu więc się podepnę tutaj. Wyskakuje mi w instruments (17) kod 1314 wpisałem w ale za dużo nie znalazłem na temat licznika... Jeśli ktoś miał już i poradził sobie proszę o jakieś info. Pdz
  11. Tak rzeczywiście przeprogramował się alarm. Dzięki za info.[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2009, 15:46_________________________________________________Witam chciałbym powrócić do tematu. Mianowicie znowu taka rzecz mi się przytrafiła, że od razu się zamyka centralny. Odłączyłem alarm i normalnie chodzi. Alarm posiadam Ampio BP mam niby instrukcje ( http://www.instrukcje.mastertrade.pl/alarmy/ampiobpschem.pdf ). Ale nie wiem którą funkcję przeprogramować aby działał znowu poprawnie jakby ktoś mógł zerknąć i doradzić byłbym wdzięczny <piwo>.
  12. przyjacielu sensor znajduje się pod klima. Wyjmujesz najpierw radio potem klimę następnie zapalniczkę i ukazuje ci się sensor żeby go wyjąć trzeba się nagimnastykować i wyjąć plastik od powietrza. Ale idzie to zrobić w 20 min. Kiedyś znalazłem jakiś tam film ale nie widzę go teraz. Ja mam a5 b5 00rok nie wiem jak było w tych po pierwszym lifcie
  13. karbonek a da rade rozbudować układ o funkcje włączania świateł i wyłączania automatycznie oczywiście po przekręceniu kluczyka?
  14. Witam. Poszukuje antenki na stałe montowanej tak czytam sobie post i większość jest na magnesie. Ja szukam tak do 150pln żeby antena miała góra 150cm (lepiej mniejsza) i znalazłem sobie takie może jakieś sugestie albo polecenie innej. Powiem że radyjko nie mam pierwszej klasy bo Midland Alan 199A. Jeszcze na co patrzeć przy zakupie anteny? Koleś w sklepie powiedział że najważniejszy jest zysk dB. http://www.allegro.pl/item1028900531_antena_cb_sirio_titanium_1200_sklep_w_wa.html http://www.allegro.pl/item1034650218_antena_montazowa_president_alaska_6dbi.html http://www.allegro.pl/item1044493565_midland_alan_9_do_montazu_nowa.html Jeszcze pytanko odnośnie kabla jeżeli producent dał 4m kabel to nie można go przedłużyć? Ma to jakiś większy wpływ na jakość?
  15. Witam sterownik mi padł w samochodzie po zamontowaniu nowego (używany) wyskoczyły błędy: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 AN Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1301 Coding: 00002 Shop #: WSC 07777 1 Fault Found: 17931 - Crash Signal from Airbag Controller: Implausible Signal P1523 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 959 655 J Component: Airbag Front+Seite 0001 Coding: 01104 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 01578 - Airbag Deactivation Warning Lamp: Passenger Side (K145) 31-00 - Open or Short to Ground 01228 - Airbag Cut-Off Switch for Passenger Side (E224) 30-00 - Open or Short to B+ Ten z silnika usunąłem i się nie pojawia ale te z poduszek się pojawiają cały czas. Wydaje mi się że poduszka pasażera jest wyłączona ale nie wiem jak ją włączyć może jakieś rady bo nie mam nigdzie ukrytego przełącznika. z góry dziękuje za pomoc[br]Dopisany: 17 Kwiecień 2010, 11:46_________________________________________________Już pozbyłem ssę problemu. Znalazłem na stronie A6 że trzeba sterownik przeprogramować. http://www.a6klub.pl/a6-c5-25tdi-2001-150km-skaczace-obroty-vt16466.htm?view=previous ja również miałem 01104 bodajże i zmieniłem na 00104 i działa błąd zniknął, Tak dla potomnych jakby ktoś szukał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...