MalyMis 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 10w40 to kupa nie olejdo 1.8T lejemy olej zgodny z normą 502 , i teraz jesli latamy normalnie , duzo po miescie malo tras to lejemy 5w30 motul/millers , jesli w trasach , lub po prostu duzo upalamy auto nie lejemy 5w30 bo on sie nie nadaje do pracy w wysokiej temperaturze tylko 5w40. A to czasem nie jest tak, ze w miescie jest wyzsza temp silnika niz w trasie? W miescie auto potrafilo mi zlapac 100stopni oleju, w trasie tylko po dluzszym odcinku z predkoscia powyzej 150km/h 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip?ysy 1 Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Czy od czasu powstania wątku pojawił sie jakis lepszy olej? Mój ma teoretycznie 260k przebiegu, obecnie jeżdżę na Castrolu Edge 5w40 i na 5000km dolałem 3 setki. Jazda raczej mocno dynamiczna. Ale zmieniam turbine więc trzeba i olej. Kupować Motula, zostać przy Castrolu? A może coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pij1973 6 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Czy od czasu powstania wątku pojawił sie jakis lepszy olej? Mój ma teoretycznie 260k przebiegu, obecnie jeżdżę na Castrolu Edge 5w40 i na 5000km dolałem 3 setki. Jazda raczej mocno dynamiczna. Ale zmieniam turbine więc trzeba i olej. Kupować Motula, zostać przy Castrolu? A może coś innego? Ja używam i polecam Valvoline VR1 5w50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się