shut88 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Hej, Mam maly problem z turbina, ktora dosyc pozno zaskakuje. Na drugim biegu dopiero od 2200-2500rpm na wyzszych juz okolo od 2000. Samo turbo chodzi dobrze jak juz zaczyna pracowac, sztanga ok. Na kompie nie ma bledow. Z logow widze, ze EGR moze byc zabrudzony. Czy to moze byc powodem opoznionej turbiny? Logi: Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011,011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (olejcie tutaj pierwsza tabelke, chyba cos nie wyszlo)
Sztomel Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Powiedziałbym, że przepływka jest do d.py ale dziwnie w logu 008 nie ogranicza dawki paliwa, powiedziałbym, że nawet daje za dużo w stosunku do tego co widać w 011 ale logi są wykonane osobno więc nie wiem jak wtedy (podczas logowania grupy 008) turbo pompowało. Proponowałbym zlogować po dwie grupy jednocześnie - 003 z 011 i 008 z 010 - wtedy będzie doskonale widać czy coś jest z przepływką czy to wina braku odpowiedniego podciśnienia na gruchę przy turbo.
shut88 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Ok, zloguje i podesle wyniki.
Tommy Gun Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Tak z ciekawości spróbuj odpiąć wtyczkę przepływomierza i wtedy się przejechać.
shut88 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Z odpieta przeplywka auto jezdzi dokladnie tak samo. ---------- Post dopisany at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany at 08:34 ---------- Ok, mam logi: 008+010: http://i.imgur.com/bXRbUJ8.png 003+011: http://i.imgur.com/6IPh3Us.png Uszczelnilem dolot, mialem w jednym miejscu mozliwe lewe powietrze, wymienilem mocno sparcialy wezyk przy zaworze kontrolujacym egr i auto idzie lepiej, ale tak samo dopiero wtedy kiedy turbo zaskoczy. Zastanawia mnie tez, ze slyszalny dosc wyraznie jest charakterystyczny szum/rzezenie jakby mocno pracujacego turbo. I dziala to na zasadzie 0-1, czyli nie slychac tego i nagle bum - wlacza sie ten szum. Kiedys tego dzwieku nie bylo i silnik przy przyspieszaniu wydawal po prostu odglos zwiekszajacych obrotow. Zamieszczam dzwiek, moze kogos nakieruje: Notatka2 - 4Shared
Sztomel Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 I to jest ciekawe, że wartość masy zasysanego powietrza w 003 i 011 pokazuje wyraźnie zaniżone wartości zaś w 008 i 010 zawyżone w stosunku do ciśnienia doładowania. Mimo to turbo budzi się strasznie ospale. Dźwięk ledwie słyszalny więc dla mnie prawie niezrozumiały. wymagane będzie jednak zlogowanie wszystkich możliwych grup zarówno statycznych MB, BS jak i dynamicznych.
Sztomel Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Komplet dla Twojego silnika czyli 2,5 TDI V6 : statyczne w trybie Meas. Blocks : 000, 001, 003, 004, 007, 010, 011, 013, 014. statyczne w trybie Basic Settings : 003, 011. dynamiczne (oczywiście tylko i wyłącznie w zwykłym trybie czyli Measuring Blocks) : 000, 001, 003, 004, 007 (nie zaszkodzi), 008, 010, 011, 013, 014 (te dwie ostatnie grupy też nie zaszkodzą jak je wykonasz). Loguj dynamicznie na 3 biegu na prostym pioziomym odcinku drogi w przedziale od 1500 do 4200 obrotów z pedałem gazu non stop wciśniętym na full. Jeśli w trakcie logu poczujesz gwałtowny spadek mocy i brak reakcji na pedał gazu to przed ponownym logiem zgaś i ponownie uruchom silnik - wiadomo, aby zresetować ewentualny tryb awaryjny.
shut88 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 O dokladnie tak to brzmi: Takie charczenie turbiny w okolicach 1800-2000, po tej granicy przechodzi. Zamienialem N75 i N18 miejscami - to samo. Mialem spora nieszczelnosc na wezykach podcisnienia przy wtryskach, naprawilem - dalej tak samo jedzie. Wymienilem przeplywke, teraz mam duzo lepsze odczyty w 003 - ale dalej nastepuje mocne przyspieszenie dopiero po granicy 2000 rpm.
Tommy Gun Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Regulowałeś kiedyś sztangę ?? Może tutaj tkwi problem albo przybrudziła się geometria
shut88 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Opublikowano 20 Września 2013 Oddawalem jakis czas temu turbine do czyszczenia, bo wyskakiwal blad 575 i odcinalo moc powyzej 3000 rpm. Po regeneracji blad zniknal i auto idzie jak nalezy. Nie wiem czy mechanior regulowal sztange, ale na w vagu na BS ladnie sie sztanga rusza. ---------- Post dopisany 20-09-2013 at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany 14-08-2013 at 20:56 ---------- Nowe logi z nowa turbina. STATYCZNE Grupy: 004,008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,001,003,000,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BASIC SETTINGS Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM DYNAMICZNE Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się