spanky Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 też miałem ten samochód 19.di moc 55kw/75 km , rok 99 po lifcie , jeżdził za***iście ,mało palił także bez problemu robiło 1000 kilometrów w mieście jak i w trasie na baku a i tanie części kosztowały , mała turbinka w nim jest brał tylko 0,5 litra na 11tyś.km , kupiłem go z przebiegiem 216 w tej chwili ma ponad 300 z wyż gdyż mój znajomy dalej nim jeżdzi i nie narzeka , a ja narzekałem na buta bo mam cholerną ciężką nogę , nic poważnego nim nie wydarzyło się z silnikiem , w zimie odpalał bez problemu , gratuluję Ci furtki , powiedź później jak jeździ ze spalaniem To nie moje tylko teścia ale marudzi że jest muł bagienny i ma racje, ja mam ADRa z 1995 w 8 się zmieszcze PB Cenowo nie wiecie ile kosztuje wgranie samego softa na 90km? Bo jak wyjdzie więcej za wgranie to lepiej kupić kompa od 1z jak ma to byc zrobione raz i porzadnie to niech tesciu uzbiera kase i jedzie na program tutaj masz przykladowy wykres AFF po porgramie Audi A4 B5 1.9 TDI 75 PS silnik AFF - 255Nm / 111PS
largovinch Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Ile w EDC taka przyjemność? ---------- Post dopisany at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ---------- Dodaje zdjęcie plecionki która jest pęknięta, ona ma wpływ jakiś ujemny na silnik w tym stanie? Kolejna sprawa, w okolicy turba i egr silnik jest cały orzygany, zobaczcie sami... Taki widok ujrzałem po ściągnięciu Egr'a, kolejne pytanie czy wszystko jest git czy za bardzo zasmolone? Czysciłem Egr ropą wlewając ją do do jednego wlotu wylewało się tym małym z pod oringu, on ma tak przepuszczać czy ma być szczelny? Egr w całej okazałości... Turbo jest Garetta, jak sprawdzić czy działa? Pytam ponieważ ciężko mi ocenić jak ten AFN jedzie ponieważ na co dzień jeżdzę ADR'em
vp-tdi Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 plecionka do wymiany ,egr wygląda na ładny
spanky Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Ile w EDC taka przyjemność? 550 zł
largovinch Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 plecionka do wymiany ,egr wygląda na ładny Skąd to tak może tryskać tym olejem?
vp-tdi Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 być może kolektor nie szczelny lub ktoreś łaczenie, umyj te miejsca gdzie jest ten olej , zagrzej silnik do temp roboczej i niech ci ktoś ci przygazuje a ty patrz gdzie sie poci tym olejem.
simsonek Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Ja właśnie mam silnik AFF. Draźniła mnie jego mulastość i wstawiłem komputer z 1Z. Można też wstawić z AHU. Jest o niebo lepiej niż było. Zmiana wtrysków z 1Z i AHU nic nie da bo w AFF są takie same Jeżeli chodzi o zmiane komputera to łatwa sprawa jest do 97 roku bo kostki pasują, robi sie adaptacje immo i jedziemy. W póżniejszych rocznikach jest juz ciężej bo zmieniły sie kostki a silnik AHH który ma 90 KM ma zmienna geometrie i chyba nie wysteruje turbiny z AFF-a
pgt Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Było już napisane nie raz. Mechanicznie AFF to 1Z/AHU z analogicznego okresu produkcji - różnią się tylko softem. Sama zmiana sterownika na 1Z/AHU czyni go praktycznie takim silnikiem. Jeśli komuś wystarczą osiągi seryjnej 90tki to chyba najprostsza opcja - trzeba tylko wybrać sterownik tego samego typu (zależnie od rocznika, występują 3 "rodziny" sterowników). Po programie z AFF wychodzi tyle ile z AHU, czyli 110-120 KM (zależnie od egzemplarza). Żeby robić program nie potrzeba zmieniać sterownika, wszystko jest do zrobienia na seryjnym, nie istotne jakim. Program daje najlepszy stosunek przyrost/cena. Dalsze modyfikacje i przyrosty również można sprawdzać jak dla silników AHU. Silnik AHH to inna historia, różni się osprzętem i nie mieszajmy go z AFF.
mily Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Czysto teoretycznie. Ostatnio na TVN Turbo pan instruktor z Jazdy Polskiej twierdził że jak się robi program to trzeba wymienić wydech, bo jest więcej spalin i one muszą gdzieś odejść. No ok, niby logiczne. Ale logicznym jest też że większa ilość spalin nie powstaje z niczego, więc musi autko spalić więcej paliwa, a u mnie po programie spala mniej. Jak dla mnie gadał głupoty. Ale może ktoś się wypowie, kto jest bardziej w tematyce niż ja, jeszcze nie słyszałem żeby po programie ktoś wymieniał wydech.
largovinch Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Czekam na kompa z 1z od kolegi vp-tdi auto jest z 98, tak że trzymam kciuki aby wtyczki podeszły plug & play
pgt Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Jeśli 98r, to powinieneś mieć sterownik 038906018BF. Żaden 1Z nie wychodził z kompem pasującym jako zamiennik dla tego typu.
largovinch Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2013 vp-tdi zapewniał mnie że podejdzie aby zrobić z 75 - 90km tak że bądzmy dobrej myśli jeśli nie to będę reklamował
simsonek Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 vp-tdi zapewniał mnie że podejdzie aby zrobić z 75 - 90km tak że bądzmy dobrej myśli jeśli nie to będę reklamował Na 99% bedziesz reklamował bo on pewnie ci sprzeda 028906021F który ma szerokie wejscie i przewód podcśnieniowy a ty masz na 2 węższe kostki. 1% to że trafisz na jakiś komputer ze skody lub seata bo tam chyba 1z był montowany do 2000r
largovinch Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Podaj mi jak możesz jaki numer mam obecnie, a jaki powinieniem mieć zeby zrobić te 90km?
pgt Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 1% to że trafisz na jakiś komputer ze skody lub seata bo tam chyba 1z był montowany do 2000r Jeśli to sterownik z 1Z to 0%. 1. Żadna Skoda nie wychodziła z 1Z. 2. Ostatnie wypusty 1Z to 97r. largovinch, jaki powinieneś mieć napisałem. Jaki masz napisz sam, to podam Ci jakiego powinieneś szukać.
simsonek Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 1% to że trafisz na jakiś komputer ze skody lub seata bo tam chyba 1z był montowany do 2000r Jeśli to sterownik z 1Z to 0%. 1. Żadna Skoda nie wychodziła z 1Z. 2. Ostatnie wypusty 1Z to 97r. largovinch, jaki powinieneś mieć napisałem. Jaki masz napisz sam, to podam Ci jakiego powinieneś szukać. To może był jakiś inny silnik który miał turbo bez zmiennej geometrii, siedział poprzecznie i był podobny do 1Z. Mozna skontaktować sie z kolega http://a4-klub.pl/members/michal56123-69389/ bo on miał taka samą sytuacje i udzieliłem mu pewnych wskazówek.
pgt Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Za 018BF na pewno będzie pasował 018R, powinien też 018FF. Te są z A4 AHU. Coś z Passata B5 też powinno działać. Z innych aut będą występować pewne różnice. Z założenia nie robię programów wysyłkowo. largovinch jeśli jednak byłbyś zainteresowany, to "konwersję" Twojego sterownika na AHU mogę zrobić. W razie czego PW.
largovinch Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Jutro spiszę numer z mojego kompa, i mi PGT napiszesz co i jak tak żeby podłączyć tylko plug & play. Będziesz miał może takiego kompa? Ten który zamawiałem od vp-tdi jeszcze nie doszedł, a więcej czasu na czekanie nie mam w dodatku jeśli piszesz ze może być zły. Podam Ci dokladny numer i mi podeślesz takiego ktory podejdzie plyg & play zeby sobie mogł go tesciu podlączyc, ponieważ ja się z tym chyba do soboty nie wyrobię, a opuszczam ten PRL na jakiś czas ---------- Post dopisany 26-08-2013 at 00:31 ---------- Poprzedni post napisany 20-08-2013 at 22:13 ---------- Komputer od pgt z Passata AHU podszedł bez błędów ale wywala mi błąd zaworu N75. Jeśli ktoś by miał do sprzedania zawór o numerze 028 906 283 F który wystepowal m.in. 1.9 1Z/AHU wszedzie, AGR w ibizie/cordobie 99-02, 1.4 AMF w lupo i audi a2 to był bym chętny. PW Wysłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2
vp-tdi Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 zamowiles wyslalem a zes nie odebrał,chciales od ahu to ci taki wyslalem. myslisz ze pieniadze to z nieba zpadają ? nic mnie to nie interesuje czekam na zwrot poniesionych kosztów bo zes paczki nie odebral.czekam na zwrot 35zl ---------- Post dopisany at 13:26 ---------- Poprzedni post napisany at 13:26 ---------- a na pw to sie odpisuje... ---------- Post dopisany at 14:25 ---------- Poprzedni post napisany at 13:26 ---------- bys byl fer to bym ci dal taki zawor za darmo.
largovinch Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 Całą winowajca zaistnialej sytuacji byla spalona kostka wraz z kablami wychodzaca z zaworu n75 i idąca za turbine. Naprawa kabli i nowa kostka wszystkko naprawila, 90km jak w morde strzelił
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się