Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zaciski i jarzma na przód


Arkom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam u siebie obecnie z przodu zwykle pełne tarcze, chciałbym założyć tam wentylowane ale wiem, że wiąże się to z wymianą zacisków i jarzm. Mam możliwość tanio kopić jarzma i zaciski ale od audi A4B5 po drugim lifcie o ile dobrze się orientuje, dokładnie od dizla 1.9. Czy zestaw z tego auta bd pasował do mojego???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za szybka odp, i mam rozumieć, że muszę przełożyć zaciski jarzma i prowadnicę, zwrotnicy nie muszę ruszać ??? Poza tym inne zaciski nie bd widziały np o czujnik ABS-u lub tym podobne??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zmienic zaciski z jarzmami oraz przewody metalowe z mocowaniami

ale to powinienes miec w zestawie z zaciskami

do tego tarcze oraz klocki, całosc masz P&P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak będziesz zmieniał na 280 wentylowane to tylko jarzma,klocki no i tarcze,zaciski zostaną stare

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski tez sie zmienia bo beda za krotkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak dopytam na koniec jeżeli dobrze zrozumiałem jedną z wyższych wypowiedzi oprócz jarzm i zacisków muszę wymienić całe metalowe przewody co idą do kół od pompy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, zmieniasz te od elastycznych do zacisku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aa teraz jak zobaczyłem na schemat to kumam :P. Jeszcze jedno jeżeli te zaciski i jarzma wezmę z auta powypadkowego to raczej nie jest wybitny problem??? Auto miało mocnego dzwona koleś wyjechał mu z podporządkowanej i się zderzyli prędkość była zacna bo kolega audikiem leciał 100 km/h i nie dotknął nawet hamulca jak tamten mu wyjechał. Nie wiem czy te zaciski sa całe jak gdyby były to warto je wziąć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mam takie samo zdanie :) aha jeszcze coś co prawda nie ten temat ani dział ale takie szybkie pytanie czy tylne lampy z lifta II do przedlifta bd pasowały P&P, tzn nie bd musiał nic przerabiać z elektryką???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasują bez problemu,z tymi zaciskami to może i coś tam jest bo nie mogłem wcisnąć tyle tłoczka i myślałem że po prostu mam za mało siły,a że musiałem zmieniać przewody to odrazu założyłem drugie zaciski,zaciski po regeneracji,nowe tarcze nowe klocki a w razie któryś klocek piszczy co Ty Dev na to?ułoży się wszystko?dodam że na zimnym nie piszczy,klocki mam brembo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to fajnie mówisz, że wystarczy przełożyć całe lampy i bd git :) dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mam rozumieć, że wtyczki bd musiał przerabiać jakbym chciał założyć u siebie lampy po lifcie?

I jeszcze coś ale to już odnośnie hamulców jada do mnie hamulce, tzn tracze klocki łożyska inaczej mówiąc komplet ( tarcze klocki BOSCHA łożyska SKF-u ) pytanie jest jedno czy pierścień ABS-u z przedniego przegubu będzie pasował na tylną tarcze hamulcową bo takowy przegub uszkodzony mam a zębatka na nim jest ok byłby to dla mnie ułatwieniem bo nie musiał bym zbijać obu pierścieni starych tylko jeden

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekładasz we wtyczkach 2 kable pomiędzy sobą i wszystko dziala jak powinno.Opis które kable powinien być w dziale Warsztat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...