Skocz do zawartości

bystry10

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bystry10

Osiągnięcia bystry10

0

Reputacja

  1. Witam. Ja miałem też taki przypadek u siebie. Niestety smarowanie prowadnic nie pomogło a pisk był okropny przy opuszczaniu i dźwiganiu szyby. Po rozkręceniu drzwi na części pierwsze okazało się, że to wina plastikowego tryba którym obracaślimak na silniku podnoszenia szyby.Jest to pod osłoną ślimaka który dalej jest podłączony do silniczka. To trybo jest osadzone na metalowym bolcu który z czasem lubi skorodować i podczas obracania i napędzania ślimaka strasznie piszczy . Żeby to sprawdzić wystarczy odkręcić trzy śrubki mocujące silniczek i wysunąć go z wieloklinu, później podłączyć kable i nacisnąć przycisk otwierania/zamykania szyby. Pomogło zdemontowanie tego plastikowego trybka, wyczyszczenie i nasmarowanie tego metalowego bolca. Ja u siebie nasmarowałem wszystko wazeliną bo nie wiadomo jak zareaguje plastik na smar, ale jak kto woli. Pozdrawiam i Powodzenia.
  2. Witam. A może już dwu-mas się odzywa?? Miałem podobnie u siebie z tymi drganiami. Jeździłem tak kilka tygodni aż całkiem sie rozleciał i klapa. Dobrze ,że kumpel mnie zaholował do domu. Kiedy wyciągałem skrzynie, wyleciały jakieś pourywane nity. Okazało się ,że to części z koła dwu-masowego. Nie traktuj tego jako diagnozy (oby to nie to było u Ciebie!!!) ale zawsze to jakaś podpowiedź :-) Pozdrawiam i Powodzenia.
  3. Witam. Miałem to samu w mojej a4b5 98r. Wymieniłem zamek w którym znajduje się mikro styk i po kłopocie. Kosztowało mnie to 30zł na szrocie i 15 minut roboty. Powodzenia.
  4. Witam. Ja w mojej a4b5 98r założyłem wirnik z vw polo z lat 90. Jest 2x grubszy od tego co miałem, bez problemu pasował i kosztowało mnie to całe 20zł :-) Przełożenie jest banalnie proste a ile radości po założeniu!!! Chętnie służę radą jak by co!!! [email protected] lub tu na forum. Pozdrawiam.
  5. Witam. W pompce jest suchutko, na kostkach nie ma śladu śniedzi lub innych zanieczyszczeń. wszystkie kostki "psiknięte" kontakt spray'em i dalej nic!!! Witam. Sprawa rozwiązała się sama zupełnie przez przypadek. Okazało się ,że w prawych tylnych drzwiach była pęknięta gumowa osłona na "załączniku" który odpowiada za włączenie oświetlenia w kabinie i do którego dostała się z czasem wilgoć. Zostawał on w pozycji takiej jak by cały czas były otwarte drzwi ( a w mojej a4b5 98r pełny fis) nie pokazuje otwartych drzwi, komputer dostawał cały czas sygnał o załączonym oświetleniu wnętrza i odłączał sygnał na toż to oświetlenie które automatycznie się wyłącza podczas kiedy już za długo się świeci. Dziękuję Wszystkim za zainteresowanie tematem który uważam za zakończony. Mam nadzieję,że pomogę tym postem forumowiczom którzy mają podobny problem i nie wiedzą od czego zacząć :-) Sprawdzenie tych włączników jest bardzo proste więc nie będę się rozpisywał jak to zrobiłem. Serdecznie pozdrawiam.
  6. Witam. Od kilku dni nie działa mi oświetlenie wnętrza,lampki w drzwiach też nie działają i nie mrugają kierunki podczas zamykania samochodu z pilota.(podczas otwierania jest ok) kierunki działają. Kiedy otwieram samochód z pilota, wszystko działa jak należy tzn. świeci cały środek,oświetlenie pod nogami i lampki ostrzegawcze (czerwone) w drzwiach. Po kilku sekundach kiedy zgaśnie, już nie działa, po otwarciu obojętnie których drzwi nic nie świeci. Wszystko zaczęło się kilka dni temu, kiedy zauważyłem, że kiedy ruszałem spod domu nie zgasło oświetlenie wnętrza. Najpierw zgasiłem je ręcznie ale stwierdziłem ,że to może wina pompki i odłączyłem na chwile kostki z pompki centralnego, no i się zaczęło. Teraz po otwarciu drzwi nic nie działa jedynie po zgaszeniu auta wszystko wraca o normy na chwilę. Dodam ,że pompkę sprawdziłem,zamki w drzwiach są ok, przelutowałem styki, sprawdziłem bezpieczniki, sprawdziłem kostki pod kierownicą ,te przy pedale sprzęgła i wszystko wydaje się ok. Może ktoś pomoże bo to bardzo wkurzające jak coś jest a nie działa. Wymieniałem ostatnio uszczelkę w nastawniku pompy ,ale to przecież nie ma nic wspólnego- chyba ,że przypadkowo coś kliknąłem jak miałem podłączonego vaga ale to mało prawdopodobne. Please HELP!!!
  7. bystry10

    demontaż miski oleju

    Witam. ja u siebie poluzowałem silnik na poduchach, uniosłem go trochę do góry i jakoś poszło. Powodzenia.
  8. Witam, ja również dołączam się do pytania. Mam auto z 98r 1.9tdi Pełny fis i też nie wyświetla informacji o otwartych drzwiach i informacji z radia. Dodam że licznik 100% oryginał.
  9. Witam. A4 B5 98r 1.9 TDI 90KM 280 000. NIe wiem czy ori bo nie sprawdzałem. Mam książkę serw.i sporo faktur z przeglądów w aso. Zużycie wewnątrz jaki i na zewnątrz też niewielkie, ale nigdy nie wiadomo :-) Pozdrawiam.
  10. Witam. Ja również mam A4B5 98R z Pełnym Fisem i taż nie mam komunikatu ani ikony z otwartymi drzwiami lub bagażnikiem, więc dołączam sie do pytania :-)
  11. Witam. Klima nie włączy się ,jeśli temperatura na zewnątrz jest poniżej ok 3- 4 stopni c. A czary z wyświetlaną temperaturą to na 99% uszkodzony lub zaśniedziały przewód prowadzący do czujnika temperatury, lub sam czujnik. Ale skoro był już wymieniony to pozostaje sprawdzić dokładnie przewody. Pozdrawiam.
  12. bystry10

    Zaciski tył od a6 c5

    Witam. Zaciski tylne od a6c5 pasują idealnie, więc niech kolega devastation nie wprowadza w błąd!!! Sam mam takie założone w mojej a4b5!!! To sztuczne wprowadzenie w błąd i naganianie klienta do siebie. Nie ładnie
  13. bystry10

    Zaciski i jarzma na przód

    Witam. Wtyczki po II lifcie są inne niż przed, ale sama lampa pasuje dobrze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...