Jump to content
IGNORED

demontaż miski oleju


kawowy19

Recommended Posts

Witam!

Mam pytanko. Znajomy ma pękniętą miske w AFN i trzeba ją wymienić. Czy dużo z tym roboty? Trzeba opuszczać zawiechę? Czy wystarczy podnieść motor? A może wystarczy ja odkręcić i pomanewrować żeby wyszła? Z góry dziękuje za pomoc;)

Link to comment
Share on other sites

Jakbyś w ogóle poszukał na forum to znalazłbyś wątki nt. miski oleju które były przerabiane tysiące razy.

Masz dwie możliwości:

Sanki w dół i odkręcasz bez problemów miche, ale za to geometria kół do ustawienia.

Drugi sposób to kombinowanie czyli przód silnika w góre, uprzednio luzując go z poduchy.

Wysłane z mojego GT-I9100

Edited by Hezen
Link to comment
Share on other sites

hmmm no ja znalazłem tylko jeden temat ale dzieki za odpowiedź Kolego

Link to comment
Share on other sites

Wszystkie poduchy do poluzowania.

Silnik podniescie na skrzyni do gory ,ale uwazajcie na turbine i plecionke zeby Jej nie uszkodzić.

Napinacz od klimy do odkręcania ,wsporniki przy skrzyni (ida wzdłuż silnika do skrzyni tez do odkrecenia)

Jest także element który znajduje się pomiędzy skrzynia a silnikiem ,tez dobrze wyjąć bo to ulatwi prace.

W sumie dużo roboty jak nie masz kanalu ,ja tak z kumplem robilem i cały dzień pracy.

Jak to robicie 1 raz to naszykujcie sie na dużo krecenia i pitolenia z dojsciem. :)

Ale udało sie jakoś bez kanału i odkręcania sanek. :)

A satysfakcja jest. :D

Jeszcze dobrze poluzować a raczej opuścić belke (nie pamietam dokladnej nazwy) przed sankami.

Pozdrawiam i milej pracy. :D

66c9d4a2c9b3ca2f8e1ea3abdccd316f.jpg

To ten element pomiędzy :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...