Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana kilku części z Audi polifotwej do przedlifotwej i odwrotnie.


piszczu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Posiadam dwie Audi jedna to AFN przedlift 96 rok a druga to AKN polift 99 rok

Mam kilka pytań dotyczących przekładki części bo chciałbym parę gratów wsadzić z AKN do AFN i odwrotnie z AFN do AKN.

Jak sprawa wygląda z wymianą liczników ten co jest AFN by poszedł do AKN a ten z AKN do AFN.\

Co jest potrzebne do takiej przeróbki i jak się do tego zabrać? Dodam że licznik w AKN to chyba pół fis ponieważ ma cząstkowy wyświetlacz.

Drugie pytanie dotyczy całego tunelu środkowego na tej samej zasadzie czyli graty z AFN idą do AKN a z AKN do AFN.

Czy jest ktoś w stanie udzielić mi wskazówek co gdzie podłączyć i co zmienić żeby to miało rację działania.

Czy taka wymiana jest wogóle możliwa ?

Dziękuję wszystkim za wskazówki i porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw podaj troche wiecej szczegolow. Np jaki licznik jest w drugim aucie? wkladanie poliftowego zegara do przedliftowej budy bedzie wymagalo podlaczenia do komputera i zakodowania immobilisera zeby zadzialalo, ponadto bedziesz musial przerabiac koste i okablowanie jezeli w AFNie nie miales fisa w ogole a w AKNie masz polfisa. Mowiac tunel srodkowy rozumiem ze masz tez na mysli konsole skoro chcesz cos podlaczac? Czy obie konsole sa 1din czy 2 din? Zakladajac najprostsza wersje czyli ze oba sa 1 albo 2 din i mialy identyczne wyposazenie to nie podejdzie ci to plug & play. Wymaga to sporej wiedzy i sporo pracy czy okablowaniu, przepinaniu pinow i przerabianiu kostek zwlaszcza przy klimatroniku ktory sprawi najwiecej problemow. Jest temat o zakladaniu poliftowego tunelu i panelu do przedliftow i z tego co widzialem dalej nikt sie z tym nie uporal na 100% . Co do wkladania panelu przedliftowego do polifta bedzie analogicznie tyle samo problemow z tym ze chyba nikt tego wczesniej nie robil (Bo i po co) wiec nie ma raczej zadnego poradnika jak to zrobic.

Podsumowujac, Liczniki mozna przelozyc. Co do konsol to bedzie to od ciebie wymagalo sporo wolnego czasu i nerwow X2, gdzie w drugim przypadku (przedlift do polifta) nie bedzie mial ci kto pomoc bo nie widzialem zeby ktos wczesniej robil taka przekladke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej czyli konsole sobie odpuszczam niech będzie tak jak jest. :) Może kiedyś :)

W AFN mam stary zegar jeszcze z analogowym zegarkiem. W AKN tak jak mówiłem siedzi pół fis bo wyświetla komunikaty o małej ilości paliwa, problemie z hamulcami, olejem otwartych drzwiach itp.

Czyli moje pytanie jak się do tego zabrać? Odciąć kostki w jednym i w drugim aucie ? Jak podłaczyć kable ? I o co chodzi z zakodowaniem immo? Czy VAG 3.11 jeżeli jest aktywowany to da rade ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy moge sie podlaczyc/ jak jest z przekladka licznika z polifta do przedlifta z97 roku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...