piotrek0891 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Witam. Po połączeniu kabla i uruchomieniu VCDS w 01 Engine, przycisk Meas. Blocks jest nieaktywny. Przeszukując fora spotkałem się z tezą, ze w A4 B8 to jest normalne i trzeba posługiwać się Advanced Measurement Values (http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-b8-vcds-niedostepne-opcje-187162/). Jeśli tak to jak sprawdzić działanie czujnika pedału sprzęgła w Adv. Meas.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Normalnie, odszukać informację, która cię interesuje spośród około 1500 innych parametrów, które tam są wyświetlane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fly07 6 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Normalnie, odszukać informację, która cię interesuje spośród około 1500 innych parametrów, które tam są wyświetlane. Nie do końca .... Jest z tym mały problem - nry bloków pomiarowych się nie pokrywają. Sporo ludzi ma ten problem, sam go poruszałem na forum, ale nikt się do tego nie ustosunkował . Które nry z tych "1500" wybrać , aby zrobić PEŁNE logi zgodnie z rozpiską na forum??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek0891 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Pytam właśnie dlatego, że nie wiem które parametry wybrać i sprawdzić. Faktycznie nr z bloków mierzalnych się nie pokrywają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fly07 6 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Pytam właśnie dlatego, że nie wiem które parametry wybrać i sprawdzić. Faktycznie nr z bloków mierzalnych się nie pokrywają. Moderatorzy działu Diagnostyka VAG z aptekarską dokładnością rozpisali diagnostykę b5, b6, b7 i na tym koniec . b8 produkują już od 2007 roku, a ww temacie, tj. logi za pomocą Advanced Measurement Values ani drgnie. Widać, że albo nie ma mocnych albo się nie chce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Moze trzeba napisac do Moderatorów ( lub do autra wątku ) na PW niech uzupełnią temat O B8 Ja w tym temacie nie jestem dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Dysponuje szczątkową wiedzą w temacie... szersze publikowanie jej na tym forum wprowadziłoby wiecej zamieszania niż pozytku i zrodziło wiele pytan, który pozostałyby pewnie bez odpowiedzi. Mysle, że działa tez inny aspekt tej sprawy i tutaj mozna o nim poczytac, chodzi mi o wypowiedzi Masters'a, która poniekad tłumaczy dlaczego B5, B6 sa w miare rozpracowane, a nowsze auta mniej albo wcale. :: Zobacz temat - Teorie i dywagacje na temat rozrządu w 3.0V6 TDi Tyle ode mnie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny108 0 Opublikowano 18 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2021 Chyba i mnie dopadło (czujnik położenia sprzęgła), a przynajmniej wydaje mi się, że jakoś mocniej muszę naciskać żeby zapalić. Ale mam do was pytanie, Czy w sytuacji awaryjnej - samochód nie chce zapalić - istnieje możliwość wykodowania/wyłączenia tego czujnika tak, żeby dało się uruchomić samochód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się