Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VCDS Meas. Blocks - niedostępny, jak sprawdzić czujnik sprzęgła?


piotrek0891

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po połączeniu kabla i uruchomieniu VCDS w 01 Engine, przycisk Meas. Blocks jest nieaktywny. Przeszukując fora spotkałem się z tezą, ze w A4 B8 to jest normalne i trzeba posługiwać się Advanced Measurement Values (http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-b8-vcds-niedostepne-opcje-187162/). Jeśli tak to jak sprawdzić działanie czujnika pedału sprzęgła w Adv. Meas.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie, odszukać informację, która cię interesuje spośród około 1500 innych parametrów, które tam są wyświetlane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie, odszukać informację, która cię interesuje spośród około 1500 innych parametrów, które tam są wyświetlane.

Nie do końca ....:wink: Jest z tym mały problem - nry bloków pomiarowych się nie pokrywają. Sporo ludzi ma ten problem, sam go poruszałem na forum, ale nikt się do tego nie ustosunkował :facepalm:. Które nry z tych "1500" wybrać , aby zrobić PEŁNE logi zgodnie z rozpiską na forum???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam właśnie dlatego, że nie wiem które parametry wybrać i sprawdzić. Faktycznie nr z bloków mierzalnych się nie pokrywają.

Moderatorzy działu Diagnostyka VAG z aptekarską dokładnością rozpisali diagnostykę b5, b6, b7 i na tym koniec :facepalm:. b8 produkują już od 2007 roku, a ww temacie, tj. logi za pomocą Advanced Measurement Values ani drgnie. Widać, że albo nie ma mocnych albo się nie chce...:thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze trzeba napisac do Moderatorów ( lub do autra wątku ) na PW niech uzupełnią temat O B8 :wink:

Ja w tym temacie nie jestem dobry :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dysponuje szczątkową wiedzą w temacie... szersze publikowanie jej na tym forum wprowadziłoby wiecej zamieszania niż pozytku i zrodziło wiele pytan, który pozostałyby pewnie bez odpowiedzi.

Mysle, że działa tez inny aspekt tej sprawy i tutaj mozna o nim poczytac, chodzi mi o wypowiedzi Masters'a, która poniekad tłumaczy dlaczego B5, B6 sa w miare rozpracowane, a nowsze auta mniej albo wcale.

:: Zobacz temat - Teorie i dywagacje na temat rozrządu w 3.0V6 TDi

Tyle ode mnie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba i mnie dopadło (czujnik położenia sprzęgła), a przynajmniej wydaje mi się, że jakoś mocniej muszę naciskać żeby zapalić. Ale mam do was pytanie,

Czy w sytuacji awaryjnej - samochód nie chce zapalić - istnieje możliwość wykodowania/wyłączenia  tego czujnika tak, żeby dało się uruchomić samochód?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...