qwerty Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 Witam, czy podane na stronie http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t8153.0.html;highlight=odma numery części potrzebne do wymiany odmy są takie same do silnika AKN? Dzięki za pomoc.
spanky Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Witam, czy podane na stronie http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t8153.0.html;highlight=odma numery części potrzebne do wymiany odmy są takie same do silnika AKN? Dzięki za pomoc. http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=55798&start=0
qwerty Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Opublikowano 30 Lipca 2008 http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=55798&start=0 Pytałem bo opis jest na silniku AFB i nie byłem pewien czy będzie to samo. Wiem, napisane jest "... wymienić filtr odpowietrzenia skrzyni korbowej tzw. słynną odmę w silnikach 2,5 TDI V6 AFB, AKN, AKE..." ale lepiej się upewnić. A jeszcze jedno pytanie. Jak często powinno się wymieniać ten filtr? Robiłem przegląd w ASO ale nic nie wspominali o tym. I znowu pytanie. Czy po założeniu przewodów paliwowych trzeba coś odpowietrzać? A jak tak to jak?
PETERONE Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Cześć Wymieniałem odmę w silniku 2.5 TDI AFB wg instrukcji znalezionej na forum udostępnionej przez BRATPIT'a i nie ma potrzeby odkręcać przewodów wtryskowych z pompy wtryskowej :>. Trochę sprytu i udaje się odkręcić przewód olejowy do turbiny bez demontażu w/w przewodów - a roboty mniej i VP44 zdrowe . pzdr
qwerty Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Opublikowano 30 Lipca 2008 Wymieniałem odmę w silniku 2.5 TDI AFB wg instrukcji znalezionej na forum udostępnionej przez BRATPIT'a i nie ma potrzeby odkręcać przewodów wtryskowych z pompy wtryskowej :>. muszę powiedzieć że miło coś takiego słyszeć A miałeś problemy z nakrętkami 6A i 6B?
PETERONE Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 Cześć Te nakrętki mocujące przewód do zaworu EGR ? To chyba największy problem przy całym demontażu. Dobór odpowiednich kluczy ułatwia życie - nakrętkę bliżej lewej głowicy odkręcałem zwykłym kluczem płaskim (12) ale krótkim, na długi nie ma tam miejsca, natomiast drugą nakrętkę, tą pod turbiną, kluczem nasadowym na grzychotce, po dobraniu odpowiedniej przedłużki. Wcześniej zdejmij przewód gumowy do odmy, więcej miejsca przy manewrowaniu grzechotką. Ogólnie ok 3-4h roboty jak wszystko się łatwo odkręca. :gwizdanie: W tym spisie części wymienione są 3 szt uszczelki o nr 046131547, ja potrzebowałem 2 sztuki - nie czyściłem EGR, więc jedna odpada. pzdr
qwerty Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Opublikowano 31 Lipca 2008 W tym spisie części wymienione są 3 szt uszczelki o nr 046131547, ja potrzebowałem 2 sztuki - nie czyściłem EGR, więc jedna odpada. Cześć, a kupowałeś wszystkie części czy któreś pominąłeś? Czyściłeś może dolot z kolektorami ssącymi, łącznikiem i tzw. klapą gaszącą?
PETERONE Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 W tym spisie części wymienione są 3 szt uszczelki o nr 046131547, ja potrzebowałem 2 sztuki - nie czyściłem EGR, więc jedna odpada. Cześć, a kupowałeś wszystkie części czy któreś pominąłeś? Czyściłeś może dolot z kolektorami ssącymi, łącznikiem i tzw. klapą gaszącą? Nie robiłem nic poza wymianą odmy, więc nie czyściłem klapy, ani też kolektorów. Części które potrzebowałem: 046131547 - 2 szt - uszczelka EGR 035115427 - 1 szt - oring przewodu olejowego turbo N0138115 - 2 szt - pierścień uszczelniający przewodu olejowego turbo 059103464 - 1 szt - filtr odpowietrzenia skrzyni korbowej (odma) Podróby nie kupisz tylko OE . Co prawda filtr odmy jest HENGST'a. Firma sprzedaje filtry na rynku części zamiennych, ale tą część dostarczają tylko na OE. Pozostaje ci tylko ASO. Polecam podzwonić po różnych, różnice w cenach są spore . pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się