Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Blokuje tylny zacisk


tomek_ros

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od pewnego momentu zauważyłem że tylny lewy zacisk trochę blokuje i hamulec sie grzeje i popiskuje. Kiedy nie używam ręcznego a wcześniej ścisnę tłoczek to sie nie grzeje , nie piszczy jest po prostu oki. Natomiast kiedy zaciągnę ręczny to problem powraca. Przeczyściłem prowadnice, tłoczek, linka porusza sie lekko, i nie wiem gdzie szukać przyczyny, Myślę że coś z ręcznym jest coś nie tak, czekam na pomysły bo mi już ich brakło. Pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo i wg. wszystkich mechaników do wymiany sa po prostu (w moim przypadku) tylne zaciski. Problem tylko w tym, ze jak mam te cholerstwa żeliwne i jakos nie mogę ich nigdzie dostać. Oczywiśnie nie nowych.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie do wymiany tylko do rozebrania i przeczyszczenia oraz wymianie uszczelnień na nowe po tym zabiegu wasz problem zniknie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki kupie kpl uszczelek i do roboty, spróbować zawsze trzeba. Dzieki[br]Dopisany: 31 Lipiec 2008, 20:56_________________________________________________Witam w końcu powymieniałem uszczelnienia i problem nadal jest. tylko jest jedna sprawa hamulce grzeją sie nie zawsze i klocek od strony cylinderka jest starty pod katem - nierówno się ściera. Czy to może mieć wpływ na grzanie się tarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki kupie kpl uszczelek i do roboty, spróbować zawsze trzeba. Dzieki[br]Dopisany: 31 Lipiec 2008, 20:56_________________________________________________Witam w końcu powymieniałem uszczelnienia i problem nadal jest. tylko jest jedna sprawa hamulce grzeją sie nie zawsze i klocek od strony cylinderka jest starty pod katem - nierówno się ściera. Czy to może mieć wpływ na grzanie się tarczy.

Sprawdź prowadnice zacisku w jarzmie, często się zapiekają z powodu uszkodzenia gumowych osłonek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prowadnice wyczyszczone i chodzą luźno, tłoczek też, po prostu ręce opadają[br]Dopisany: 29 Październik 2008, 06:59_________________________________________________Dziś wstąpiło we mnie olśnienie. Przykręciłem zacisk ale bez klocków no i szok, zacisk ani drgnął. Krzywa 1 z prowadnic zacisku. Pytanko można gdzieś to ustrojswo dostać czy próbować go wyprostować. Intercars ma tylko kpl caly wspornik za dobrą 100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prowadnice wyczyszczone i chodzą luźno, tłoczek też, po prostu ręce opadają[br]Dopisany: 29 Październik 2008, 06:59_________________________________________________Dziś wstąpiło we mnie olśnienie. Przykręciłem zacisk ale bez klocków no i szok, zacisk ani drgnął. Krzywa 1 z prowadnic zacisku. Pytanko można gdzieś to ustrojswo dostać czy próbować go wyprostować. Intercars ma tylko kpl caly wspornik za dobrą 100.

prowadniczkę dostaniesz w InterCars, oznaczenie części LUC ST1160 - cena około 25zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...