Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z szarpaniem???


AndrzejKula

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik na pompie czy pompowtryskach? Jak na pompie to nastawnik do czyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepne się pod temat, ja mam trochę inny problem auto zaczyna szarpać jak schodzi z obrotów przy hamowaniu silnikiem. Najbardziej czuć to na 3,4,5 biegu. Jadę na 3 hamuje silnikiem i przy obrotach około 1250 zaczyna poszarpywać (coś jak by sie chciało na 3 bez gazu pod górę podjechać) obroty spadają poniżej 1100(czym wyzszy bieg to próg szarpania przesuwa się w górę )(4 szarpie w okolicach 1400 na 5 w okolicach 1700) i wszystko wraca do normy auto jedzie płynnie bez gazu. Nie wiem czy to ma coś do tego ale pierwsze takie objawy miałem po zmianie dawki z 8,8mg na 3.2mg/skok, kąt wtrysku wynosi 38-40 w BS. Silnik to AFN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam drodzy klubowicze!

Może ktoś z was mi doradzi co może powodować mój problem...

A więc między obrotami 1800-2500 podczas dodawania gazu szarpie autem. powyżej 2500 wszystko wraca do normy....

Pomożecie??

Wygląda na EGR, może silnik przydławiać się spalinami, zdemontuj go, sprawdź czy grzybek zaworu dokładnie przylega do gniazda, zamontuj i bez podłączania wężyka sterującego.

Wężyk sterujący zaślep śrubką i pjździj, jak szarpanie zniknie , masz przyczynę :whistling:

Jeżeli to szarpanie by występowało w całym zakresie obrotów, to przyczyną też może być słaby kontakt wtyczek popowtrysków, ale wtedy będziesz miał w kompie błąd przerwy w obwodzie cewki któregoś pompowtrysku :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem na Vagu Engine- meas.bloks-08 - Groupa 007- temperatura płynu oraz Instruments - Meas.Bloks-08 - Groupa 003 - temperatura płynu i róźnica wynosi 2-3*C i na zimnym i ciepłym silniku. Czyli czujnik sprawny. A sądze ze jak by było jakieś zwarcie to zaraz by byl bląd czujnika.

Napięcie RSW na samym zapłonie 0.740V na odpalonym 1.80 V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartollo ostatnio pisałem ze u mnie na szarpanie pomogła wymiana przeplywki(wymianialem bo i tak była padnieta i były tez inne objawy przeplywki) a przy okazji wtedy wymienilem dużo wezykow podcisnnienia, miedzy innymi wszystkie w okolicach N75. Może zaczni od tego. A jak nie to spróbuj tez zamiany N75 z N108(? nie jestem teraz pewien)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie szarpało, gdy walnięty był czujnik ESP, przy wyłączonym ESP szarpanie ustawało.

Nie mam ESP:)

Bartollo ostatnio pisałem ze u mnie na szarpanie pomogła wymiana przeplywki(wymianialem bo i tak była padnieta i były tez inne objawy przeplywki) a przy okazji wtedy wymienilem dużo wezykow podcisnnienia, miedzy innymi wszystkie w okolicach N75. Może zaczni od tego. A jak nie to spróbuj tez zamiany N75 z N108(? nie jestem teraz pewien)

N108 jest w pompie :P Chyba chodziło Ci o n18 (EGR) :) Wszystkie podciśnienia będe wymienial na dniach jak mi przyjdzie n75 (n18 też mam padnięty a i tak egr zaslepiony) Więc wtedy bede pisal czy się cos zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...