Jarol Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 niestety ale się mylisz, jak przepływka jest padnięta i podaje za małą ilość powietrza to ecu tnie dawke paliwa. U ciebie dawka nie jest ograniczona przez przepływke więc narazie bym ją zostaiał w spokoju. mi to wygląda tak samo jak koledzy piszą na dziure w dolocie. Spróbuj jeszcze zamienić z kimś N75.
boseron Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 dzis mechanik sprawdzał i dziury nie znalazł mówi ze moze byc jescze intercooler nieszczelny? czy da sie to jakos sprawdzić? N75 kurcze nowy wiec nie podejrzewam zebby był padnięty
spanky Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 dzis mechanik sprawdzał i dziury nie znalazł mówi ze moze byc jescze intercooler nieszczelny? mozan dokladnie obejrzec ...
boseron Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 ale od nieszczelnego intercoolera by tak chyba nie kopcił, mam takiego węza któy idzie od turbiny na dół chyba w stronę intercoolera początkowo jest gumowy potem opaska i rura.jest praktycznie pionowo na dół i jest cały zabrudzony zaolejony i czarny moze to on jest do wymiany? ale czy ma dziure nie widać nie ma dojscia.
spanky Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 ale od nieszczelnego intercoolera by tak chyba nie kopcił, mam takiego węza któy idzie od turbiny na dół chyba w stronę intercoolera początkowo jest gumowy potem opaska i rura.jest praktycznie pionowo na dół i jest cały zabrudzony zaolejony i czarny moze to on jest do wymiany? ale czy ma dziure nie widać nie ma dojscia. duze prawdopodobienstwo ze tam tkwi problem .. p.s jak nie ma dojscia .. ?
sokolnh Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 szukaj nieszczelnosci bo to napewno przez nią niech Ci jakis kolega ujmuje i dodaje gazu a ty szukaj pod maska jakiegoś syku, po patrząc na doładowanie turbiny to powinno być słychac
boseron Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 no szukam szukam tej k...... dziury mam, cięzko włozyć am ręke a co dopiero wymacać jakaś dziure, juz mam dosc takiej jazdy do 120 km/h i za mną czarna chmura dymu az wstyd jeździć, powoli sie denerwuje, a moze ktos wie jaki dpstać sie do intercoolera bo nie mam zamiaru ściągać pasa przedniego.
mcm Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 a moze ktos wie jak dostać sie do intercoolera bo nie mam zamiaru ściągać pasa przedniego. inaczej się nie dostaniesz
boseron Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 przeczytałem kilka artykułów i juz wiecej wiem, wczoraj wyczułem węza gumowego który jest bardzo brudny z oleju i podejrzewam na 99% ze musi miec dziure jutro bede próbował sie do niego dostac poniewaz jest on pod turbina koło zaworu N75 i nie jest łatwo sie tam dostać tylko pytanie czy na nim bedzie nr fabryczny bo gdzies słyszałem ze w skodzie mozna kupić o połowe taniej czy to sa takie same węze? mam nadzieje ze to pomoze.zauwazyłem ze najczesciej włąsnie w tym odcinku weza robi sie dziura to taki gruby czarny wąz w kształcie litery S.
przemik Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Brudny w oleju bo ma nieszczelnosc przez ktorą olej sie wydostaje. Wymienisz wąz wraz z nowymi opaskami i bedzie lalka Pozdr
boseron Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Panowie mechanicy są do d......... postanowiłem wziąść sprawy w swoje ręce choc nie jestem mechanikiem i rozebrałem cały układ dolotowy od turbiny az po intercooler i dalej do kolektora i co narobiłem się strasznie az tu nagle okazało się ze kest dziurka i to gdzie ha...... przedstawiam rysunek....... moze to komuś pomoze w szukaniu nieszczelnośći , ja nie mogłem jej zlokalizować bo była odwrócona opaska do dołu i dziura była niewidoczna. teraz autko sie zbiera lepej choc jak narazie nie kupiłem tej złączki gumowej tylko zacisnąłem 4 opaskami myslicie ze tak wystarczy, dalej kopci, troche moze mniej ale w koncu zaczął sie zbierać i jedzie 180 [br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 17:31 _________________________________________________wielkie ukłony do spanky i sokolnh i całej reszty która pomagała doradzić bez Was bym zmienił przepływke a to nie tam tkwił problem, zastanawiam sie dlaczego jeszcze kopci przy ostrej jeździe jak zmieniam bieg i wciskam pedałw podłoge, tak ma kazdy diesel? nie pamiętam czy wczesniej tak kopcił
mcm Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Panowie mechanicy są do d......... postanowiłem wziąść sprawy w swoje ręce choc nie jestem mechanikiem i rozebrałem cały układ dolotowy od turbiny az po intercooler i dalej do kolektora i co narobiłem się strasznie az tu nagle okazało się ze kest dziurka i to gdzie ha...... przedstawiam rysunek....... moze to komuś pomoze w szukaniu nieszczelnośći , ja nie mogłem jej zlokalizować bo była odwrócona opaska do dołu i dziura była niewidoczna. teraz autko sie zbiera lepej choc jak narazie nie kupiłem tej złączki gumowej tylko zacisnąłem 4 opaskami myslicie ze tak wystarczy, dalej kopci, troche moze mniej ale w koncu zaczął sie zbierać i jedzie 180 [br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 17:31 _________________________________________________wielkie ukłony do spanky i sokolnh i całej reszty która pomagała doradzić bez Was bym zmienił przepływke a to nie tam tkwił problem, zastanawiam sie dlaczego jeszcze kopci przy ostrej jeździe jak zmieniam bieg i wciskam pedałw podłoge, tak ma kazdy diesel? nie pamiętam czy wczesniej tak kopcił to jest dziursko a nie dziurka, i powinienieś od razu przejrzeć ten element on najcześciej pada, a mechanycy faktycznie do d*py teraz tylko jeździć i cieszyć się że to nic poważnego, a ta gumka w ASO kosztuje 80 zeta
lukaszr Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Panowie mechanicy są do d......... postanowiłem wziąść sprawy w swoje ręce choc nie jestem mechanikiem i rozebrałem cały układ dolotowy od turbiny az po intercooler i dalej do kolektora i co narobiłem się strasznie az tu nagle okazało się ze kest dziurka i to gdzie ha...... przedstawiam rysunek....... Ostatnio nasza koleżanka z Warszawy miała dokładnie w tym samym miejscu nieszczelność więc jak widać zdarza się to w tym miejscu dość często. Taka gumka nowa z ASO kosztuje 70 zł.
boseron Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 dzwoniłem do ASO 77 zeta mi powiedzieli, narazie na opaskach trzyma i autko w końcu jedzie jak trzeba, ale pewnie bede musiał ja wymienić a co myslicie o filtrze paliwa skoro nie wymieniałem 2 lata, moze przez to dymic jeszcze?
lukaszr Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 dzwoniłem do ASO 77 zeta mi powiedzieli, narazie na opaskach trzyma i autko w końcu jedzie jak trzeba, ale pewnie bede musiał ja wymienić a co myslicie o filtrze paliwa skoro nie wymieniałem 2 lata, moze przez to dymic jeszcze? Wymień tą gumkę. Filtr też przy okazji wymień aczkolwiek nie ma on wpływu raczej na dymienie.
spanky Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 wielkie ukłony do spanky i sokolnh i całej reszty która pomagała doradzić bez Was bym zmienił przepływke a to nie tam tkwił problem, zastanawiam sie dlaczego jeszcze kopci przy ostrej jeździe jak zmieniam bieg i wciskam pedałw podłoge, tak ma kazdy diesel? nie pamiętam czy wczesniej tak kopcił kawal dziury ... ten kawalek gumy [z moich obserwacji i doswiadczen- wymienialem go juz w kilku samochodach] wytrzymuje jakies 150 kkm ... co do nowego to tylko z ASO .... a co do dymienia ... to troszke syfu sie nazbieralo wiec musi sie przeczyscic ...
boseron Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 spanky ty wiesz co mowisz , przeczyścil się i juz nie kopci....... jestem zadowlony, ale dla pewności zrobie jeszcze raz logi i wrzuce tutaj zobaczymy o ile sie zmieniły wartośći i które.......ocenicie czy juz jest wszystko ok.
spanky Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 spanky ty wiesz co mowisz staram sie ...
Jarol Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Wymierń tą gume, wymień filtr paliwa i zrób logi wtedy się sprawdzi czy wszystko jest już ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się