Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Prośba o analizę logów - kopci, łapie tryb awaryjny


Tytus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kolega boseron poprosił mnie aby zrobić logi w jego aucie i wrzucić na forum. Auto jest mułowate, kopci dość mocno i często łapie tryb awaryjny. Niedawno w aucie był wymieniony zawór N75.

Dynamiczne (grupa 011 logowana na 3 i 4 biegu)

73aded69b2c1f4e3m.jpg

Statyczne

ad27e5d9ca41ff45m.jpg

BS

74f434b89a8a048am.jpg

Pomożecie koledzy? :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak doladowania ...

A to ja też widzę :wink4:

Ale co może być tego przyczyną?

hmmm ... pewnie dziura w dolocie jak mocno dymi ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto dymi nawet podczas przygazowania na postoju.

Rozumiem że należy zacząć od sprawdzenia rur od turbiny do intercoolera i dalej do kolektora.

Coś jeszcze może być powodem takiego stanu silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jako główny zainteresowany zapytam czy przepływomierz moze być walnięty, spprawdziłem przewody i nei mam dziury, a co z dawką powietrza nie jest za mała moze to być wina przepływomierza? auto dymi i pali 8-9 litrów ropy kiedys palił 7, chce kupić nowy przepływomierz tylko czy to moze pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale przecież Spanky napisał już co jest... wymieniaj dziurawy osprzęt, następnie zabierz się za przepływomierz (ale najpierw zrób ponownie diagnoze)

Cóż więcej pisać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jako główny zainteresowany zapytam czy przepływomierz moze być walnięty, spprawdziłem przewody i nei mam dziury, a co z dawką powietrza nie jest za mała moze to być wina przepływomierza? auto dymi i pali 8-9 litrów ropy kiedys palił 7, chce kupić nowy przepływomierz tylko czy to moze pomóc?

nie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziurawego osprzętu nie ma, więc co przepływomierz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziurawego osprzętu nie ma, więc co przepływomierz?

kolejna rzecz to N75 [ albo podczas wymiany zle podlaczony albo przewody od zaworka nieszczelne .... ]

choc caly czas bede sie upieral ze to nieszzelnosc .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 nowy wymieniony tydzien temu, przewody podciśnenia tez nowe założone tak samo jak stare więc chyba nie pomyliłem. a jezeli jest jakaś dziura to gdzie jej szukać sprawdzałem ale moze nie dokładnie, gdzie najczęsciej sie robi na którym wężu? co wydotykać zeby wszystko sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelność w całym dolocie czyli od turbiny do intercoolera i dalej aż do kolektora ssącego:

2a3a33f8d4d4e5dcm.jpg

Sprawdzasz wszystkie łączenia, czy nie są gdzieś rury uszkodzone, najlepiej wymienić jest pierścienie uszczelniające tam gdzie są i sprawdzić dobrze opaski i czy są dobrze skręcone (tylko bez przesady).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie sprawdziłem przewody od N75 i górny był ściągniety i mam problem bo co go założę i opaską zakręce to po przejechaniu sie autem znowu spadł i był brudny od oleju, nie moge go dokrecić co zakładam to spada, tam jest az tak duze ciśneinie, a odnośnie całego układu to jak sie dostać po intercoolera przeciez tam nie ma jak ręki wlożyć? i jeszcze jedno pytanie po założeniu węzyka do N75 na postoju po przegazowaniu auta strasznie kopci na czarno czy to normalne?

juz nie mam siły do tego doładowania......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może N75 padł i tak się dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może N75 padł i tak się dzieje

Niby było wymienione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może N75 padł i tak się dzieje

Niby było wymienione.

to nie znaczy ze na sprawny a co lepsze dedykowany do tego modelu .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 był nowiuteńki i przewody tez, załozyłem węza solidnie teraz nie łąpie awaryjnego ale kopci a dziury nie widze nigdzie na tyle na ile moge ogarnąć rękami, pytanie zasadnicze zmieniać przeływomierz na nowy czy nie ma sensu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób coś z tym by nie spadał przewód od N75, przecxież przeplywka nie jest najtańszą rzeczą, , pol co wymieniać coś co może być dobre. Metodą prób i błędów wymieniając części stracisz niepotrzebnie kase.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z logów wynika ze jest zbyt mała dawka powietrza powidem tego nie moze byc czujnik w przepływomierzudzieki któremu podawana jest zbyt mała objętość powietrza.moze sie myle ale...... za mała dawka powietrza więc zła mieszanka ,paliwa podaje wiecej przez to nie wszystko sie spala i wywala czarną chmure podczas jazdy ostrej, jezeli jestem w błędzie to prosze o weryfikacje...... oczywiscie zbyt mała dawka powietrza moze byc spowodowana dziura w dolocie ale na takową nie natrafiłem sprawdzając przewody. N75 juz nie spada ale musiałem sie troche nagimnastykowac zeby dosięgnąc do opaski na tym węzyku

p.s. a przepływki sie czepiam bo cały czas mam nadzieje ze to uzdrowi silnik.[br]Dopisany: 02 Sierpień 2008, 11:15 _________________________________________________wąż od podciśnienia nie spada a problem z utrata mocy dalej ten sam powyzej 120 km/h traci moc i nie mam juz siły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...