IDUAL 0 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Od pewnego czasu mam problem z autem a mianowicie podczas przyspieszania auto na przemian przyspiesza słabnie przyspiesza słabnie. Wyczyściłem turbinę podmieniłem przepływkę. Błędów brak. Po zrobieniu logów najbardziej rzuciły mi sie w oczy grupy 004 dlatego proszę o ocene tylko logów 004. Kąt wtrysku 000 ma od 48 do 51. Jeżeli bedą potrzebne inne dołoże. staty dyna bs ---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 15:37 ---------- dodam że przed chwilką logowałem 004bs i na late oraz erly cały czas było 0.9 czyżby N108 padł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Filtr paliwa dawno zmieniany ? Zamieść 000 Basic Settings. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Filtr paliwa dzisiaj na BOSCH zmieniłem za 5 min bedzie 000bs ---------- Post dopisany at 18:54 ---------- Poprzedni post napisany at 18:38 ---------- oto 000bs oto 000st pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Rozumiem, ze te logi i poprzednie na nowym filtrze paliwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Tak po wymianie filtra na poprzednim filtrze to samo było auto jak przyspieszam powoli jedzie płynnie jak utrzymuje stałą predkość też nic nie szarpie dopiero przy pełnym gazie w podłogę zaczyna tak jakby przyspieszać susami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Do sprawdzenia : - kablek/wtyczka wtrysku sterujacego lub sam wtrysk sterujacy - kabelek/wtyczka do N108 lub sam N108 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 4 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Niestety rzeczywistość okazała się bardziej okrutna winowajcą była zacierająca się pompa. Już po regeneracji samochodzik śmiga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się