Gość cwiara Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Marcin , a ile to roboty Sent from my iPhone5 using Tapatalk ---------- Post dopisany at 22:43 ---------- Poprzedni post napisany at 22:41 ---------- A przy immo off awaryjki migaja przez 5 min pozniej gasna Sent from my iPhone5 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffik Opublikowano 27 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 A jakie koszta i czy wykonalne jest wymienić immo na nowe skoro to one się psuje??? Pytam bo na ogół jak coś mi siadało w OOOO to kupowałem tą część nową i do przodu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 A jakie koszta i czy wykonalne jest wymienić immo na nowe skoro to one się psuje???Pytam bo na ogół jak coś mi siadało w OOOO to kupowałem tą część nową i do przodu... No ale narazie to nie wiadomo co jest przyczyna. Jak instalacja jest ok to trzeba po kolei podmieniac petle immo, pozniej licznik. Petle podmienisz i mozesz odpalic auto z licznikiem juz jest gorzej. Trzeba go przyuczyc do ecu silnika i dograc klucze. Jakbys byl z wroclawia to bysmy ogarneli temat. Podmianka licznika to 10 min z odpowiednim sprzetem. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffik Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Teraz to ja już w ogóle zgłupiałem !!! Pisałem wam że w ogóle nie chciała już odpalić 1,5 tygodnia temu, po czym następnego dnia sama bez problemu odpaliła i tak do dzisiaj. Odpala od pierwszego pyknięcia, ani razu od tamtego czasu się nie zająknęła nawet ani nie pojawiła się napis SAFE. Samo uzdrowienie czy co jest, bo już sam nie wiem ???? Oczywiście cieszę się bardzo że się samo naprawiło, ale zaufanie mi padło bo co może być dalej Pozdrawiam i dzięki !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Cieplej mniej wilgoci ale poczekaj. Wysłane Pocztą Polską przy pomocy listonosza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian111 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 nie wiem jak w b6 ale w b5 czyściłem styki przy stacyjce od imo w40 i pomogło:hi:pali na tyk:grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniu Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Miałem podobną sytuację przed świętami. Podchodzę do auta, otwieram pilotem, auto się otwiera jak zawsze (dodatkowo opuszczam szyby również z pilota wszystko ok). Wsiadam do auta i widze że coś nie tak, po otworzeniu na liczniku świeci zegarek, stan licznika a tym razem nie było nic, zupełnie. Przekręcam kluczyk zapala się tylko i wyłącznie kontrolka airbag, nic pozatym nawet nie drgnęło. Przekręcam dalej kluczyk auto odpala na dotyk ale po sekundzie gaśnie (odpala tylko po to aby po chwili zgasnąć). Auto zaciągnłąem do mechanika ( wcześniej odłączyłem aku ale nie pomogło), mechanik podłączał komputer, z tego co zapamiętałem to nie było komunikacji pomiędzy immo a komputerem, wogóle nie było widac zasilania czy coś takiego. Auta jednak nie udało się uruchomić, sprawdzono została stacyjka, coś jeszcze ale nie wiem dokładnie w każdym bądź razie jak usterka wystąpiła w czwartek tak do soboty auta nie udało się uruchomić. Auto ściągnąłem spowrotem na parking. Po świętach we wtorek zachodze do auta wszystko działa jak niby nic, nie to że się nie ciesze ale teraz mam ciągle obawy że sytuacja się powtórzy w najmniej nieoczekiwanym momencie. Trochę się rozpisałem ale chciałem dokłądnie opisać co i jak bo jak wiadomo często diabeł tkwi w szczegółach (aha, zapomniałem że na drugim kluczyku było to samo), ma ktoś może pomysł co mogło być powodem tej całej sytuacji i co mozna zrobić aby wykluczyć prawdopodobieństwo ponownej usterki, za wszystkie wskazówki będę wdzięczny (do warsztatu raczej nie ma sensu teraz jechać skoro usterka nie występuje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał83 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 kolego miałem taki przypadek w golfie 4 też obstawiałem że to immo rozbierałem czyściłem sprawdzałem i nic też tak było raz działało wszystko ok a na następny dzień niemożna było odpalić albo do pracy pojechałem a po pracy nic nie odpala i w końcu znalazłem wysmażony przekaźnik pod maskom po wymianie problem znikną auto śmiga do tej pory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniu Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 kolego miałem taki przypadek w golfie 4 też obstawiałem że to immo rozbierałem czyściłem sprawdzałem i nic też tak było raz działało wszystko ok a na następny dzień niemożna było odpalić albo do pracy pojechałem a po pracy nic nie odpala i w końcu znalazłem wysmażony przekaźnik pod maskom po wymianie problem znikną auto śmiga do tej pory A o jakim dokładnie przekaźniku mówisz? Nie orientujesz się gdzie go znajdę w swojej B7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się