ostry_we_k Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Witam wszystkich jestem posiadaczem od miesiąca AUDI A4 B6 1.6 102 KM i mam problem: Po zakupie dałem auto na wymiane rozrządu + klocki + tarcze przed odbiorem auta poszedł termostat elektroniczny 600 zł. Odebrałem auto i jeżdzi ale problem mam przy niskich obrotach autem trzęsie. Pod maską zwróciłem uwagę że łapie mi powietrze okazało się że łącznik gumowy między kolektorem a głowicą koszt 23 zł wymienione powietrza już nie łapie ale budą cały czas trzęsie. Nie mam już sił wymieniłem świece NGK 3 elektrody i przewody zapłonowe. Efekt mizerny budą cały czas trzęsie. Pomózcie ładuje tylko pieniądze a efektu nie ma może ktoś miał ten problem. Dodam że przed rozrządem nie wyczuwałem tego drgania ale może tego nie zobaczyłem po odrazu po kupnie na drugi dzien dałem auto do warsztatu. Na wyższych obrotach problemu nie ma tzn. jak jade jak włącze klime na maxa obroty się podnisą jest lepiej obroty wachają się miedzy 860 a 900. Proszę o pomoc na komputerze błąd wypadanie zapłonu i za boata mieszanka oczywiscie sonde można wykluczyć bo już nie łapie powietrza lewego. pozdrawiam. Dzis również zauważyłem że trzęsie bardziej po lewej stronie moze poducha silnika lewa sam już nie wiem. Zdaje się na was CZY VAG 49 USUSNIE BŁĘDY NP CHCECK? ---------- Post dopisany 24-10-2013 at 11:31 ---------- Poprzedni post napisany 09-09-2013 at 18:36 ---------- SZYBKO I NA TEMAT: nieszczelność na kolektorze ssącym. A dokładniej zużyte uszeclki oringi. Znajdują się w głowicy zaraz na wyjściu przed łącznikami gumowymi miedzy kolektorem a głowicą. Pozdrawiam może się przyda. Mi pomogło Oczywiście zero błędu koszt uszczelek w serwisie 35 zł za łącznik gumowy 22 zł
czarlo Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Witam Odświeżę trochę temat bo jest ich niewiele odnośnie tego silnika. Podobnie jak kolega miałem ostatnio problem z dławieniem się silnika oraz nierówna pracą silnika na wolnych obrotach. Początkowym objawem było strasznie duże zużycie paliwa. Początkowo wyższe zużycie zwalałem na zimę i niską temperaturę ale nawet przy dodatnich temperaturach spalanie było podobne. Pewnego dnia samochód zaczął leciutko się dławić po wciśnięciu pedału gazu (ale było to chwilowe i na zimnym silniku) i trwało to kilka dobrych tygodni. Ostatnio stojąc na parkingu silnik zaczął nierówno pracować na wolnych obrotach i zapaliła się żółta kontrolka "Check". Po ruszeniu silnik się dławił i nie miał mocy. Jakoś dotoczyłem się do domu (na szczęście to było tylko kilkaset metrów). Po wizycie u mechanika na drugi dzień i podpięciu pod komp. okazało się że uszkodzony jest przepływomierz. Pozdrawiam
Mateusz 25 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Może być cewka zaplonowa uszkodzona, NGK koszt około 230 PLN.
czarlo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 U mnie zaraz po wymianie przepływomierza i podpięcia kompa pojawił się jeszcze błąd czujnika temperatury ale po wykasowaniu już się nie pojawił. Pewnie związane to było z wymianą nowej części.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się