Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nietypowy problem z wycieraczkami z przodu


lukss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Otóż od początku. Kupiłem Audi B6 z niedziałającymi wycieraczkami z przodu. Niby standard w tym modelu. Zatarty był mechanizm wycieraczki od strony kierowcy, dodatkowo pęknięta rurka do której jest przymocowany silnik wycieraczek.

Kupiłem nowy element:

MECHANIZM WYCIERACZEK AUDI A4 B6 SEAT EXEO (3530035403) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Przy demontażu niestety połamałem podszybie które również zakupiłem, akurat udało się oryginalne z serwisu Audi.

Skorzystałem z poradnika montażu i demontażu. Montaż szedł gładko aż do jednego z końcowych elementów, montażu podszybia. Okazało się że trzpienie wycieraczek są w złych miejscach, nie pasują w otwory w podszybiu, jest przesunięcie około 1 cm no i oczywiście automatycznie nie idzie założyć ramion wycieraczek a jak je założyłem bez podszybia to ramiona są w złym miejscu i kolidują z maską. Dwa nowe elementy mogące mieć na to wpływ są nowe, dodam że mechanizm wycieraczek idealnie pasował w otwory montażowe w samochodzie i chyba nie ma możliwości zamontowania tego inaczej.

Czy może ktoś przypadkiem miał podobny problem lub widzi rozwiązanie?

Mi jedynie przychodzą do głowy dwie opcje:

- kupiony przeze mnie mechanizm nie jest identyczny z oryginałem (w to mi się specjalnie nie chce wierzyć)

- otwory montażowe mechanizmu w samochodzie są z jakiś przyczyn przesunięte

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.) nie ten dział:read:

2.)Skoro wcześniej wszystko pasowało to co za problem domierzyć stary plastik do nowego i to samo z mechanizmem wycieraczek? to co kupiłeś to zamiennik chyba niezbyt dobrej jakości, ale wymiary to powinien mieć takie same :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wcześniej pasowało to tego nie wiem, bo tak jak pisałem wcześniej mam auto dokładnie od tygodnia, nie przyglądałem się dokładnie przy demontażu ale to już mogło nie pasować,

mój nowy wniosek jest taki że po zatarciu tuleji i ułamaniu mechanizmu jak silnik dalej pracował musiało się wygiąć mocowanie mechanizmu,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...