Lutek90 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 witam, jestem zielony w temacie a za bardzo nie mogę znaleść odpowiedzi na forum , pewnie kiepsko szukam , obecnie mieszkam w anglii i nie długo zamierzamy z żoną zakupić audi a4 jeszcze nie wiem którą dokładnie wersje ale rocznikowo od 2003 do 2007 i b6 i b7 nam się podoba oczywiście w wersji sedan i teraz pytanie do fachowców jak z przekładką z tymi autami bardzo duże problemy są czy jednak znajdą się osoby w kraju które to wykonają bez problemów i co ważne autko później będzie się dobrze sprawowało i było bezpieczne bo mamy córę mała i wiadomo bezpieczeństwo na 1 miejscu I mniej więcej jak cenowo prezentuję się taka operacja mowa o składaniu na orginalnych częsciach. Ps. jesli jest gdzies podobny temat prosze o przeniesienie i skasowanie tego posta . Z gory dziękuję i pozdrawiam
mikołaj Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Z przekładką nie ma problemów wymiana części bez ciecia spawania itp. Ważna jest instalacja elektryczna najlepiej jest ją wymienić na europejską bo inaczej przedłużanie lutowanie itp. ja bym w coś takiego się nie bawił a tak robi większość "fachowców" od przekładek. Ja jeżdżę 4 lata przerobionym anglikiem i żadnych problemów z tym związanych.
Lutek90 Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 O to kamień z serca bo autka strasznie nam się podoba i pewnie taki zakupimy kwestia jeszcze który model i który rocznik i jaki silnik ale to w swoim czasie , ważne że przekładka nie sprawi większego problemu jeszcze jestem ciekaw mniej więcej jak kasowo trzeba się na takie coś przygotować ale wiem że co warsztat to inna cena ale jak by ktoś znał przybliżone koszty plus minus to prosiłbym o odpowiedź. W grę wchodza modele b6 i b7 tylko i w wersji sedan , albo jak ktoś ma kogoś pewnego kto takie usługi wykonuję to prosze o kontakt w celu wycenienia takiej usługi.
mikołaj Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Problemem jest znalezienie odpowiedniej instalacji inne wyposażenie/inna instalacja. Tu masz opis przekładki [listA CZĘŚCI I OPIS] - A4 B6 / A4 B7 | Angliki - Serwis informacyjny o samochodach z Wielkiej Brytanii. Ja za robotę płaciłem chyba 3500zł 4 lata temu teraz bym sobie zrobił sam:decayed:
Lutek90 Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 dzięki bardzo , bardzo przydatne informację z tego co z żoną rozmawiałem to bardziej przemawia do nas wersja b7 kwestia silnika , muszę jeszcze podpytać w odpowiednim dziale który będzie najlepszy dla tego modelu , jeszcze raz thx za odp pozdrawiam
grzegorzmen Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 dzięki bardzo , bardzo przydatne informację z tego co z żoną rozmawiałem to bardziej przemawia do nas wersja b7 kwestia silnika , muszę jeszcze podpytać w odpowiednim dziale który będzie najlepszy dla tego modelu , jeszcze raz thx za odp pozdrawiam jak przerabiać to tylko S-lajna i to na ful wypasie , bo normalnego chyba lepiej kupić europejczyka. Zawsze przy sprzedaży będzie lipa , a po zatym przekładki zawsze w mniejszym lub wiekszym stopniu się mszczą . Kwestia znalezienia solidnego warsztatu z człowiekiem co ma pojecie jak to zrobić i wymieniać podzespoły , wiązki a nie lutować i przedłużać wiązki . A wiem co mówię , widziałem wiele przeróbek aut rożnych marek i modeli osobówek , busów i ciężarówek ( nawet przekładane w serwisie , montowni Mana w Starachowicach na nowych częściach i zawsze klijęci się skarżyli zwłaszcza na problemy z elektryka ) jak bym się miał w to pchać , to wolał bym fabrycznie poskładaną B6 niż przełożona B7 z Anglika . Ale to jest moja opinia , a każdy może się z nią nie zgodzić .
Lu-Gi Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Jak w b6 czy b7 wymieni się instalację na oryginalną europejską to w 80% przypadków auto będzie o wiele lepsze niż kupione oryginalne b6/b7 od handlarza który sprzedaje sprowadzone z zachodu "bezwypadki". Przekładka b6 i b7 wyglada tak, że rozbierasz auto, wymieniasz instalację i składasz auto z powrotem tyle że z kierownicą juz po drugiej stronie. Trzeba oczywiście kupić części (2500-3000zł) Kwestia przeróbek to jedynie klamki i silniczki szyb. klamki najlepiej kupić z europejczyka a silniczki wystarczy rozebrac i przelutować bieguny.
Lutek90 Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 dzięki za odpowiedzi ,oczywiście rozglądamy się tylko i wyłącznie za wersją sline nie wiem jeszcze jaki silnik bo różne są opinie na temat 2.0 tdi i 2.0 tfsi a najbrdziej na tych silnikach mi zależało ale z tego co czytałem nalezą do bardziej awaryjnych niż zwykłe benzyniaki , jeszcze nie wiemy co i jak tutaj w uk jest tego mnóstwo więc jest w czym wybierać , kwestia tylko kilkuset funtów różnicy , na razie szukam koloru żeby mi też pasował a z tym już jest cieżko bo białasów jest tutaj malutko , zresztą chyba jak i wszędzie :]
east-import Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Oj tak b6 czy b7 w białym kolorze ciężko:kwasny:
Lutek90 Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 ale nie spieszy mi się aż tak że muszę już kupić , także mam czas spokojnie 2-3 miechy na poszukiwania zeby dorwać swoją perełkę , tak czy inaczej dzięki wszystkim za podpowiedzi , odnośnie silnika będę jeszcze czytał i się uczył żeby nie kupić jakiegoś bubla , a przyznam szczerze bardzo bym chciał białą bo wiem teraz po swoim aucie a mam mazde 323f starą rupe trochę zrobiona przeze mnie ale w białym kolorze robi robotę Pozdrawiam wszystkich audicholików
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się