Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z gaśnięciem silnika zarówno na PB jak i LPG.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

W zeszłym tygodniu mechanik wymieniał mi uszczelki pod pokrywami zaworów bo nie były ruszane od nowości i ciekło. Kilka dni po naprawie i odpaleniu auta rano lekko się zdziwiłem. Obroty zaczęły falować i to mocno od około 0,5 do 1,5 tys obrotów. Po ruszeniu auto nie ma mocy. Do 2-2,5 tys normalnie, ale przekroczenie tej bariery graniczy z cudem. Co ważne taki efekt występuje przez chwilę (do poł minuty, może ciut dłużej) po wejsciu na obroty jest już ok. Oczywiście chodzi tutaj o PB bo instalacja LPG sekwecnja więc zawsze autko odpala na PB. Po tym czasie autko ma już swoją moc, ale jak już się rozgrzeje, bujnę go do powiedzmy 4k obrotów wcisnę sprzęgło to silnik spadnie do praktycznei zerowych obrotów i zgaśnie. Nie ma to juz różnicy czy będę jechał na LPG czy na PB. Dzieję się dokładnie tak samo. Zauważyłem, że jak przyspieszam delikatnie i wtedy wcisnę sprzęgło to nie zgaśnie tylko spadnie sobie do swoich roboczych obrotów, ewentualnie ciut niżej, ale wróci do pozycji wyjściowej. Najgorsze jest to, że to nie występuje regularnie. Przez 15min może być ok, później kilka razy coś takiego wystąpi, a później znowu może być ok.

Dodam tylko, że przewody i świece wymieniałem na nówki NGK jakiś miesiąc temu.

Czy ktoś z forumowiczów miał taki problem ? Powiem szczerze, że jestem załamany bo nie lubię usterek, które ciężko zdiagnozować.

Z rańca byłem u mechaniora, zdjął obudowę z silnika, sprawdził wtyczki, podciśnienia itp czy nic mu gdzieś nie spadło jak montował, ale wygląda na to, że jest ok. Mam podjechać do niego popołudniu to jeszcze pomyśli i przepatrzy wszystko, ale tam jest tyle przewodzików, pierdołów, ze w zasadzie to może być wszystko. Do tego usterka to może być tylko niefortunny zbieg okoliczności.

Proszę o pomoc :) Mam nadzieję, że z Waszą pomocą autko wróci do pełnej sprawności :)

Zapomniałem dodać, że wraz z uszczelkami wymieniany był olej oczywiście z filtrem + filtr powietrza.

Opublikowano

najlepiej było podpiąć VAGa

pewnie jakiegoś podcisnienia nie podpiął albo źle podpiął

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...