BłażejA4 Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Witam! Mój problem jak w temacie dotyczy temperatury cieczy chłodzącej. Mam dziwny przypadek, gdyż po około 15 godzinach stania potrafi mi na blacie pokazać 65 stopni. Podczas jazdy nagrzewa się do około 110 stopni (wg wskazań zegarów) i wtedy włącza się też wentylator. Wymieniłem już chłodnicę, termostat i pompę wody, a problem nadal pozostał. Czy możliwe, że wszystko dzieje się z winy czujnika temperatury oraz czy przez to może ciężko odpalać na zimnym silniku? Jeżeli to wina czujnika to którego: dwu- czy czteropinowego? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
OLIVER Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Witaj .. Oczywiscie że może to być wina czujnika temperatury... Skoro na blacie pokazuje Ci taką temperaturę to nie wiadomo jaką przekazuje czujnik do komputera ..obawiam się ze również może być nie prawidłowa (za wysoka) i silnik dostaje zbyt małą dawkę paliwa gdy jest zimny...dlatego ciężko pali na zimnym... Mozesz to sprawdzić Wagiem jesli go masz ... według etki to V6 czujnik temperatury jest podwójny ..Czyli cztero pinowy .... Jak byś się decydował na zakup nowego to polecam Ori
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się