Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pod obciążeniem silnik przekracza 90 stopni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka

Mam problem mianowicie jak mocno na wysokich obrotach jeżdżę zwłaszcza pod górę , to temp czasami rośnie nawet do 110 stopni . Ostatnio jak jechałem na autostradzie (temp. na zew. pokazywało 12 stopni) to przy 220km/h przy 4100 obrotach doszło do 108 stopni .

Termostat nowy zamiennik Wahlera , płynu nic nie ubywa , nie gotuje w zbiorniczku (nie bulgocze)

Przypomnę że auto teraz ma 185 koni .

Czyżby termo słabo otwierał , albo wisko było do wymiany ??

Jak coś to mam komplet logów .

Opublikowano

VCDS-em albo panelem klimatronic-a , pokazuje to samo

---------- Post dopisany 02-12-2013 at 00:45 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2013 at 20:57 ----------

VCDS-em albo panelem klimatronic-a , pokazuje to samo

Dalej mam ten sam problem że auto grzeje się do 110 stopni , podczas normalnej jazdy jak np. jadę pod górę . Ostatnio nawet temperaturę miałem więcej niż 110 stopni i wywaliło przez zbiorniczek para . Termostat nowy oryginał z ASO . Nowa pompa wody Ruville . Czujnik cieczy chłodzącej nowy z ASO .

Błędów na vcds nie pokazuję żadnych . Kolor w zbiorniczku cieczy jest normalny , nic nie bulgocze . Przypomnę że jak temperatura np. dojdzie do 110 stopni i szybko otworze maskę to wentylator się normalnie kręci , tak jak przy pierwszym odpaleniem silnika na zimno , a wiem że wentylator ma biegi i powinien szybciej się kręcić jak schładza silnik .

Na postoju temperatura nie rośnie , a jak auto np. z jazdy miało 110 stopni i się zatrzymam to na wolnych obrotach temperatura bardzo powoli spada pod warunkiem jak dam nawiew gorący .

Czy wisko ma czujnik jakiś ??

Czyżby uszczelka do wymiany pod głowicą czy może coś nie tak z wisko ??

P.S. temperaturę odczytuję z na paneli klimatronika 49 oraz z programu vcds

Opublikowano
VCDS-em albo panelem klimatronic-a , pokazuje to samo

---------- Post dopisany 02-12-2013 at 00:45 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2013 at 20:57 ----------

VCDS-em albo panelem klimatronic-a , pokazuje to samo

Dalej mam ten sam problem że auto grzeje się do 110 stopni , podczas normalnej jazdy jak np. jadę pod górę . Ostatnio nawet temperaturę miałem więcej niż 110 stopni i wywaliło przez zbiorniczek para . Termostat nowy oryginał z ASO . Nowa pompa wody Ruville . Czujnik cieczy chłodzącej nowy z ASO .

Błędów na vcds nie pokazuję żadnych . Kolor w zbiorniczku cieczy jest normalny , nic nie bulgocze . Przypomnę że jak temperatura np. dojdzie do 110 stopni i szybko otworze maskę to wentylator się normalnie kręci , tak jak przy pierwszym odpaleniem silnika na zimno , a wiem że wentylator ma biegi i powinien szybciej się kręcić jak schładza silnik .

Na postoju temperatura nie rośnie , a jak auto np. z jazdy miało 110 stopni i się zatrzymam to na wolnych obrotach temperatura bardzo powoli spada pod warunkiem jak dam nawiew gorący .

Czy wisko ma czujnik jakiś ??

Czyżby uszczelka do wymiany pod głowicą czy może coś nie tak z wisko ??

P.S. temperaturę odczytuję z na paneli klimatronika 49 oraz z programu vcds

Jakby uszczelka to by ogrzewania nie było,wywala płyn przy90stopniach,weze twardsze i zapach spalin z zbiorniczna.Ja bym sprawdził wisco.Przez rekawice sprobowac je zatrzymac,tylko ostrożnie.

Opublikowano

Na jałowym jak stoję na postoju i dodam gaz to wisko się rozpędza . O co chodzi z tym żeby próbować zatrzymać wisko ?? wisko chodzi cicho nic nie trze ani nie "rzęźi" .

P.S. ostatnio zobaczyłem jak na włączonym podniosłem maskę to plama się pojawiła na chłodnicy klimy (płyn chłodnicy) . Musze jeszcze jak będę miał chwile czasu odgiąć na bok chłodnice klimy i zobaczyć czy czasem nie strzeliła chłodnica .

... jednak przy wysokich temperaturach płyn ucieka ze zbiorniczka tym zaworkiem (odpływem) u dołu zbiorniczka

Opublikowano

to podważ sobie do tego zaworka u dolu zbiorniczka butelke po wodzie i zobaczysz kiedy ci wywala . ja tak zrobiłem jak mi wywalalo . ale powodem tych przegrzan i wyrzucania plynu był korek. az dziwne co takie gowno może zrobić

Opublikowano

Ale ja wiem kiedy mi wywala , wywala mi przy bardzo wysokich temperaturach , zwłaszcza jak jadę pod ostrą górę i temp. mi wyjdzie do 100-105 stopni , od razu jak się zatrzymam i otworze maskę to wywala płyn od spodu zbiorniczka właśnie przez ten zaworek , a korek jest suchy . Kolor płynu jest normalny nic się nie zabarwia . Martwi mnie ta plama na chłodnicy klimy płynem chłodniczym . Musze odgiąć chłodnice klimy i zobaczyć czy czasem delikatnie się nie sączy z chłodnicy cieczy .

Wrazie czego to zawiozę auto na sprawdzenie szczelności całego układu , może coś wykaże gdzie jest nie szczelność .

Opublikowano

pewnie te ciśnienie ci rozwalilo chlownice. kurw.. to samo miałem za korek dalem 90 zł bo to była jego wina ale chlodnice tez musialem kupic przez te dziadostwo . takie się ciśnienie robilo ze cos musiało puscic. po wymienie korka minelo już rok i nawet troszkę plunu nie wyrzuci

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...