mnetzimny Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 Hejka Mam problem mianowicie jak mocno na wysokich obrotach jeżdżę zwłaszcza pod górę , to temp czasami rośnie nawet do 110 stopni . Ostatnio jak jechałem na autostradzie (temp. na zew. pokazywało 12 stopni) to przy 220km/h przy 4100 obrotach doszło do 108 stopni . Termostat nowy zamiennik Wahlera , płynu nic nie ubywa , nie gotuje w zbiorniczku (nie bulgocze) Przypomnę że auto teraz ma 185 koni . Czyżby termo słabo otwierał , albo wisko było do wymiany ?? Jak coś to mam komplet logów .
andrzej22 Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Czym tą temperature odczytujesz ? Wskazówka na blacie nie jest za bardzo adekwatna do temperatury rzeczywistej. Sprawdz VAG-iem.
mnetzimny Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 VCDS-em albo panelem klimatronic-a , pokazuje to samo ---------- Post dopisany 02-12-2013 at 00:45 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2013 at 20:57 ---------- VCDS-em albo panelem klimatronic-a , pokazuje to samo Dalej mam ten sam problem że auto grzeje się do 110 stopni , podczas normalnej jazdy jak np. jadę pod górę . Ostatnio nawet temperaturę miałem więcej niż 110 stopni i wywaliło przez zbiorniczek para . Termostat nowy oryginał z ASO . Nowa pompa wody Ruville . Czujnik cieczy chłodzącej nowy z ASO . Błędów na vcds nie pokazuję żadnych . Kolor w zbiorniczku cieczy jest normalny , nic nie bulgocze . Przypomnę że jak temperatura np. dojdzie do 110 stopni i szybko otworze maskę to wentylator się normalnie kręci , tak jak przy pierwszym odpaleniem silnika na zimno , a wiem że wentylator ma biegi i powinien szybciej się kręcić jak schładza silnik . Na postoju temperatura nie rośnie , a jak auto np. z jazdy miało 110 stopni i się zatrzymam to na wolnych obrotach temperatura bardzo powoli spada pod warunkiem jak dam nawiew gorący . Czy wisko ma czujnik jakiś ?? Czyżby uszczelka do wymiany pod głowicą czy może coś nie tak z wisko ?? P.S. temperaturę odczytuję z na paneli klimatronika 49 oraz z programu vcds
StrusQ Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 VCDS-em albo panelem klimatronic-a , pokazuje to samo---------- Post dopisany 02-12-2013 at 00:45 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2013 at 20:57 ---------- VCDS-em albo panelem klimatronic-a , pokazuje to samo Dalej mam ten sam problem że auto grzeje się do 110 stopni , podczas normalnej jazdy jak np. jadę pod górę . Ostatnio nawet temperaturę miałem więcej niż 110 stopni i wywaliło przez zbiorniczek para . Termostat nowy oryginał z ASO . Nowa pompa wody Ruville . Czujnik cieczy chłodzącej nowy z ASO . Błędów na vcds nie pokazuję żadnych . Kolor w zbiorniczku cieczy jest normalny , nic nie bulgocze . Przypomnę że jak temperatura np. dojdzie do 110 stopni i szybko otworze maskę to wentylator się normalnie kręci , tak jak przy pierwszym odpaleniem silnika na zimno , a wiem że wentylator ma biegi i powinien szybciej się kręcić jak schładza silnik . Na postoju temperatura nie rośnie , a jak auto np. z jazdy miało 110 stopni i się zatrzymam to na wolnych obrotach temperatura bardzo powoli spada pod warunkiem jak dam nawiew gorący . Czy wisko ma czujnik jakiś ?? Czyżby uszczelka do wymiany pod głowicą czy może coś nie tak z wisko ?? P.S. temperaturę odczytuję z na paneli klimatronika 49 oraz z programu vcds Jakby uszczelka to by ogrzewania nie było,wywala płyn przy90stopniach,weze twardsze i zapach spalin z zbiorniczna.Ja bym sprawdził wisco.Przez rekawice sprobowac je zatrzymac,tylko ostrożnie.
mnetzimny Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2013 Na jałowym jak stoję na postoju i dodam gaz to wisko się rozpędza . O co chodzi z tym żeby próbować zatrzymać wisko ?? wisko chodzi cicho nic nie trze ani nie "rzęźi" . P.S. ostatnio zobaczyłem jak na włączonym podniosłem maskę to plama się pojawiła na chłodnicy klimy (płyn chłodnicy) . Musze jeszcze jak będę miał chwile czasu odgiąć na bok chłodnice klimy i zobaczyć czy czasem nie strzeliła chłodnica . ... jednak przy wysokich temperaturach płyn ucieka ze zbiorniczka tym zaworkiem (odpływem) u dołu zbiorniczka
rafal9119 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 to podważ sobie do tego zaworka u dolu zbiorniczka butelke po wodzie i zobaczysz kiedy ci wywala . ja tak zrobiłem jak mi wywalalo . ale powodem tych przegrzan i wyrzucania plynu był korek. az dziwne co takie gowno może zrobić
mnetzimny Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2013 Ale ja wiem kiedy mi wywala , wywala mi przy bardzo wysokich temperaturach , zwłaszcza jak jadę pod ostrą górę i temp. mi wyjdzie do 100-105 stopni , od razu jak się zatrzymam i otworze maskę to wywala płyn od spodu zbiorniczka właśnie przez ten zaworek , a korek jest suchy . Kolor płynu jest normalny nic się nie zabarwia . Martwi mnie ta plama na chłodnicy klimy płynem chłodniczym . Musze odgiąć chłodnice klimy i zobaczyć czy czasem delikatnie się nie sączy z chłodnicy cieczy . Wrazie czego to zawiozę auto na sprawdzenie szczelności całego układu , może coś wykaże gdzie jest nie szczelność .
rafal9119 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 pewnie te ciśnienie ci rozwalilo chlownice. kurw.. to samo miałem za korek dalem 90 zł bo to była jego wina ale chlodnice tez musialem kupic przez te dziadostwo . takie się ciśnienie robilo ze cos musiało puscic. po wymienie korka minelo już rok i nawet troszkę plunu nie wyrzuci
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się