Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Potrzebna rada na temat sprężyn (różnica w wysokościach)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Zmieniłem zawieszenie z 1BV na 1BA.

zawieszenie zakupiłem z oryginalnymi amorami przednimi i kompletem sprężyn (ale zamienników).

Sprzedający (z forum ;) miał to założone u siebie w B6 Avant AWX czyli w takim samym jak ja posiadam.

Dzisiaj udało zakończyć się wymiana, tył dostał nowe amory kayaba excel-g, do przodu zapakowałem zakupiony komplet.

Niestety efekt nie wyszedł za ciekawie :kwasny: tył siedzi ok na takim poziomie jak chciałem, ale przód wieje do góry nie miłosiernie.

Problem mam taki że na sprężynach nie było żadnych oznaczeń wagowych i teraz nie mam pojęcia jakie sprężyny kupić żeby przód zrównał się z tyłem.

Czy ktoś ma jakiś pomysł ?

(mam np. opis z tylnych sprężyn 74956 T211469 ?)

a tu efekt

2013_09_21_528_Kopia.jpg

Opublikowano

Jak chcesz to mam sprężyny przód ori do 1ba z takiego auta tanio oddam.

Opublikowano

Norma kolego. W mojej B7 na tym samym zawieszeniu przód siedzi identycznie. A te springi mają ponad 200tyś przejechane, wiec i tak opadły trochę.

Właśnie zamówiłem eibach pro kit -30mm i myśle ze powinno być lepiej.

Zdjęcie%2030.06.2013%2C%2014%2020%2022.jpg?token_hash=AAEEd1EhPgkbNdUt-QY0_BdjgnFJpIPMS7Nr8FWJB1EeRg&dl=1

Opublikowano

mnie sie wydaje że przednie (zamienniki) nie są dostosowane kategorią wagową.

ja mam kategorie 6 powinienem mieć (żółty, zielony, różowy, różowy) a te co włożyłem to tak naprawdę nie wiadomo co było.

mam zamiar spróbować zapodać oryginalne z takimi oznaczeniami może pomoże (albo zejde jeden niżej na 5).

Opublikowano

Jak bym swoją widział. Tylko ja mam odwrotnie przód ori a tył zamiennik.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano

i jak Kris myślisz że jak dorwę oryginalne sprężyny z moją kategorią wagową to temat się wyprostuję ?

Czy od razu celować o jeden stopień niżej ?

Opublikowano

Coś - 20 szukaj na przód bo co bym nie zrobił to na zamiennikach tył zawsze już będę miał niżej od przodu wiec lepiej przód na glebę ciągnąć.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano

Klasą wagową masz 6 ale przy bv to chyba powinieneś przejść na ba ale o klasę wyżej. Popatrz tam na wagi przy klasach http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b6-b7-obnizenie-zawieszenia-sprezynami-dobierac-zakres-mas-osi-136448/ Albo spróbuj założyć swoje bv same sprężyny.

Opublikowano

To by wychodziło ze BE Ci potrzebne tak jak i mi.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano

ale założyć 1be na przód i zostawić tył na 1ba można ?

Nie chce żeby auto było twardsze tylko żeby zrównał się przód z tyłem.

Opublikowano

Dla mnie to tak nasrali z tymi zawiechami ze nie można ładu dojść. Jeździłem znajomego na be to moim zdaniem taka sama jak BA tylko niższa. Nawet lepsza bo przodu tak nie nosi.

A tak ogólnie to lepiej Ci się śmiga na tym zawieszeniu teraz?

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano

w porównaniu z 1bv to dla mnie elegancko.

dużo jeżdżę z dzieciakiem i przy najmniej oczy mu z orbity na wertepach nie wypadają :grin:

teraz mięciutko (mam dramatyczne drogi w okolicy miejsca zamieszkania) i w dojeździe do roboty.

fakt nie trzyma się tak drogi jak przedtem ale wygoda teraz bajka.

Teraz jeszcze potrzebuję kogoś dobrego z Vagiem w okolicy bo po nagrzaniu telepie mi budą i musze sprawdzić czy nie pompki czasem :doh:

Opublikowano

No to git. Ja poszukam sprężyn BE i kiedyś przerzucę. Bo już wiem że trochę z przodem trzeba zejść niżej żeby przyszłościowo zamienniki na tył pasowały. ;-)

Sony Xperia Tapatalk 4.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...