Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik temperatury płynu chłodzącego? Który odpowiada za błąd?


madeja18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam problem dotyczący czujnika temperatury. Postaram się opisać krok po kroku o co mi chodzi.

Podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka check engine. Jak było wszystko w porządku audi na zimnym silniku chodziło na ssaniu przez jakiś czas. Teraz jest tak że odpalam, włącza sie wiatrak i chodzi przez jakieś 1,5min. Obroty są poniżej 1` Podłączyłem Audiczke do kompa i wyświetliła mi 2 błedy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 909 518 AL

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0003

Software Coding: 0011501

Work Shop Code: WSC 63251

2 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

16502 - engine coolant temp. sensor (g62) signal too high

Z tym pierwszym błędem to nie mam zielonego pojęcia o co może mu chodzić, natomiast drugi wydaje mi się że informuje o czujniku temperatury płynu chłodzącego. Chciałbym wymienić go, tylko który odpowiada za błąd? Ten co siedzi w bloku, czy ten co jest koło wiatraka?

Czekam na podpowiedzi.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Orientuje sie ktos gdzie znajduje sie ten czujnik w silniku 3.0 ASN? Mam ten sam problem.

Edit: Ok mam jakby ktoś szukał to proszę DIY: 3.0 G62 Green coolant temperature sensor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...