xxdavexx 0 Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Witam, Ostatnio głównie na biegu jałowym silnik zaczął pracować nierówno - podjechałem do mechanika który zdiagnozował zacinanie się pierwszego pompowtrysku. Sam podłączyłem komputer i dokonałem sprawdzenia grupy 13, 18 i 23 wyniki wklejam poniżej. Czy ktoś obeznany jest w stanie potwierdzić tą diagnozę. Dodam iż autko troszkę zbiera się. Z góry dziękuję za pomoc. 18:47:24 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) 1.91 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.40 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 -0.85 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 -0.64 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4 18:48:17 Group 018: Injector Status 0.0 Injector Status Cylinder 1 0.0 Injector Status Cylinder 2 0.0 Injector Status Cylinder 3 0.0 Injector Status Cylinder 4 -128.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1 -76.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2 -88.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3 -82.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Pompowtrysk sprawdzisz dopiero po wyciągnięciu ich i wsadzeniu do maszyny takie dane to tylko z grubsza cokolwiek mówią i to nie zawsze miałem przypadek że pompowtryski miały po około 0.40 a były szrot total lało się z nich jak z kranu. Najlepiej jak jest jak najbliżej 0 a jeżeli wskaże na jakimś garze 2.99 to tam trzeba szukać.. elektryka, pompka itd itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Bo krekcje mówią tylo o ile sterownik zmniejsza lub zwiększa dawkę paliwa na danym cylindrze w celu wyrównania biegu jałowego. Jak pompki są równo zużyte i warunki spalania (kompresja ) w cylindrach podobne, to może zaistnieć sytuacja że korekcje będą bliskie zera a pompki są do wyrzucenia Bardziej miarodajne są bipy. Patrząc na parametry twoich pompek to problem jest z pierwszym cylindrem. Komputer nie zapisał przypadkiem błędu przerwy w obwodzie elektrycznym pompowtryskiwacza pierwszego cylindra? Rozmontuj ostrożnie kostkę pierwszego pompowtrysku i podoginaj wsuwki. Jak śię nie poprawi to zamień miejscami pompki na pierwszym i drugim cylindrze. Jeżeli wysoka korekcja i i bip przeniesie się na drugi cylinder to pmpka do wymiany/regeneracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemi23 0 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Audi 1,9 tdi 05 uszkodony wtryskiwacz i pytanie czy jest jakiś zamiennik z innego modelu ? mój numer seryjny to 038130073 bh ?? i drugie ewentualna regeneraja takich rzeczy pomaga ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacQoo 0 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Cześć. Gdzie szukać dobrego mechanika od pompo wtryskiwaczy okolice Kraków - Bochnia - Tarnów ? Bo też mi nierówno pracuje na jałowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thenaturat2 0 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Mam ten sam problem u siebie w BRE. Niby 4 wtrysk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się