Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efektywne ruszanie z kreski przednionapędowym dieslem.


Pretor

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym się Was poradzić jak efektywnie ruszać ośką w dieslu. Zawsze mam z tym problem jak się z kimś ścigam z kreski ponieważ zawsze brakuje mi trakcji do drugiego biegu i mocno zostaję na starcie nawet z innymi ośkami. Mam softa na 170KM i 375Nm, opony to 17" 235/55 dunlop maxx sprot 2011r. Za wszelkie porady będę bardzo wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z wyl trakcja ruszasz,jak nie masz przyczepnosci na 1 biegu to wyczujesz to po 1s, wtedy zapinasz mega szybko i lecisz

Możesz to rozwinąć? Trakcji nie mam na pierwszym i drugim biegu, np. jadąc na drugim biegu ok 2 tyś obr wciskam gaz i po chwili trakcji brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z wyl trakcja ruszasz,jak nie masz przyczepnosci na 1 biegu to wyczujesz to po 1s, wtedy zapinasz mega szybko i lecisz

Możesz to rozwinąć? Trakcji nie mam na pierwszym i drugim biegu, np. jadąc na drugim biegu ok 2 tyś obr wciskam gaz i po chwili trakcji brak.

Wygląda na to że za nisko max moment bo przy takiej oponie to raczej na 2gim biegu nie powinien za bardzo tracić trakcji.Kto robił program?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soft raczej standardowy, robiony w Dynosofcie. Przy 2000 obr jest 350Nm.

Sony Xperia

---------- Post dopisany at 20:17 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ----------

Jak powinna wyglądać procedura startowa? Czytałem że należy utrzymać ok 2000 obr i szybko puścić sprzęgło, ale wtedy będę stał w miejscu paląc gumy.

Sony Xperia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynka tylko ruszam potem dwa i max 1800-2000 3 i ogień do okolic 3000 4 znow ze 3000 i 5 i max.

A czasem na starcie z 2 od razu i kita.

Tapatalk 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynka tylko ruszam potem dwa i max 1800-2000 3 i ogień do okolic 3000 4 znow ze 3000 i 5 i max.

A czasem na starcie z 2 od razu i kita.

No to mnie zadziwiłeś chętnie posłucham innych wypowiedzi może się czegoś nauczę.Ja na 1 ruszam z ok 2000obr nie cisnę gazu na max jakoś tak z wyczuciem zaraz (prawie natychmiast)2-bieg do ponad 4000obr 3-bieg 4000obr itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O takie odpowiedzi mi chodziło. Czyli już wiem jaki największy błąd robiłem, ja starałem się pierwszy bieg wykorzystać do końca co kończyło się brakiem trakcji. Może ktoś jeszcze podzieli się swoimi doświadczeniami odnośnie szybkiego ruszania z kreski.

Sony Xperia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz pamiętać że to diesel i max moc jest na 3200. Wyżej możesz gonic tylko 4 i 5.

Troche zle napisałem i zaraz znawcy wielcy będą ze mna wojować. Chodzi o to że zmienna geometria zaczyna się zamykać od tych obrotów.

Tapatalk 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Max moc jest chyba w okolicy 4000obr.?Tak swoją drogą to ja mam max moment przy 2500obr. ponad 400nm więc przy szybkiej jeździe trzymam zawsze ponad 2500obr. I tak do ok 4000 z hakiem obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ty gadasz na 2,3 itd do 4500 sie kreci

1 to tylko do ruszenia najlepiej z okolo 2tys i po chwili zeby nie tracic czasu szybko wibijasz 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak jedni patrzą na prędkość na liczniku a ja na rzeczywistą i pipa w starciu.

;-)

A dwa że sedanem troche inaczej niz avantem.

Tapatalk 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bym 2 do 4000 dyebał to od razu mógłbym 4 ładować. Dopiero 3 daje dobry efekt odejscia. Ale dobrze niech bedzie kumple jak sie szarpniemy czasem tez nie trybia czemu z tyłu zostają ;-)

Tapatalk 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na 1/8 mili się ganiasz to on ma racje trzeba dusić 2.

Ale normalnie to mielisz kołami i stoisz w miejscu a ci co 1 i 2 spokojniej potraktowali są przed tobą na 3.

Tapatalk 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...