Pretor Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Chciałbym się Was poradzić jak efektywnie ruszać ośką w dieslu. Zawsze mam z tym problem jak się z kimś ścigam z kreski ponieważ zawsze brakuje mi trakcji do drugiego biegu i mocno zostaję na starcie nawet z innymi ośkami. Mam softa na 170KM i 375Nm, opony to 17" 235/55 dunlop maxx sprot 2011r. Za wszelkie porady będę bardzo wdzięczny.
amaradaar Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 niech Ci Spanky zrobi lunch control
Piotrek98igo Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 na takich kapciach przyczepnosci nie masz? ja jezdze na 205 i jakos mam
Pretor Opublikowano 1 Października 2013 Autor Opublikowano 1 Października 2013 Może ktoś się wypowie od strony technicznej jak efektywnie ruszać. Lepiej z włączoną trakcją czy bez?
Piotrek98igo Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 z wyl trakcja ruszasz,jak nie masz przyczepnosci na 1 biegu to wyczujesz to po 1s, wtedy zapinasz mega szybko i lecisz
Pretor Opublikowano 1 Października 2013 Autor Opublikowano 1 Października 2013 z wyl trakcja ruszasz,jak nie masz przyczepnosci na 1 biegu to wyczujesz to po 1s, wtedy zapinasz mega szybko i lecisz Możesz to rozwinąć? Trakcji nie mam na pierwszym i drugim biegu, np. jadąc na drugim biegu ok 2 tyś obr wciskam gaz i po chwili trakcji brak.
uciniak Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 z wyl trakcja ruszasz,jak nie masz przyczepnosci na 1 biegu to wyczujesz to po 1s, wtedy zapinasz mega szybko i lecisz Możesz to rozwinąć? Trakcji nie mam na pierwszym i drugim biegu, np. jadąc na drugim biegu ok 2 tyś obr wciskam gaz i po chwili trakcji brak. Wygląda na to że za nisko max moment bo przy takiej oponie to raczej na 2gim biegu nie powinien za bardzo tracić trakcji.Kto robił program?
Pretor Opublikowano 1 Października 2013 Autor Opublikowano 1 Października 2013 Soft raczej standardowy, robiony w Dynosofcie. Przy 2000 obr jest 350Nm. Sony Xperia ---------- Post dopisany at 20:17 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ---------- Jak powinna wyglądać procedura startowa? Czytałem że należy utrzymać ok 2000 obr i szybko puścić sprzęgło, ale wtedy będę stał w miejscu paląc gumy. Sony Xperia
POWER-KRIS Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Jedynka tylko ruszam potem dwa i max 1800-2000 3 i ogień do okolic 3000 4 znow ze 3000 i 5 i max. A czasem na starcie z 2 od razu i kita. Tapatalk 4.
uciniak Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Jedynka tylko ruszam potem dwa i max 1800-2000 3 i ogień do okolic 3000 4 znow ze 3000 i 5 i max. A czasem na starcie z 2 od razu i kita. No to mnie zadziwiłeś chętnie posłucham innych wypowiedzi może się czegoś nauczę.Ja na 1 ruszam z ok 2000obr nie cisnę gazu na max jakoś tak z wyczuciem zaraz (prawie natychmiast)2-bieg do ponad 4000obr 3-bieg 4000obr itd.
Pretor Opublikowano 1 Października 2013 Autor Opublikowano 1 Października 2013 O takie odpowiedzi mi chodziło. Czyli już wiem jaki największy błąd robiłem, ja starałem się pierwszy bieg wykorzystać do końca co kończyło się brakiem trakcji. Może ktoś jeszcze podzieli się swoimi doświadczeniami odnośnie szybkiego ruszania z kreski. Sony Xperia
POWER-KRIS Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Musisz pamiętać że to diesel i max moc jest na 3200. Wyżej możesz gonic tylko 4 i 5. Troche zle napisałem i zaraz znawcy wielcy będą ze mna wojować. Chodzi o to że zmienna geometria zaczyna się zamykać od tych obrotów. Tapatalk 4.
uciniak Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Max moc jest chyba w okolicy 4000obr.?Tak swoją drogą to ja mam max moment przy 2500obr. ponad 400nm więc przy szybkiej jeździe trzymam zawsze ponad 2500obr. I tak do ok 4000 z hakiem obr.
POWER-KRIS Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Ale nie dusisz 1 i 2 do 4000 bo by Cię dobrym Polonezem opykali. ;-) Tapatalk 4.
Piotrek98igo Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 co ty gadasz na 2,3 itd do 4500 sie kreci 1 to tylko do ruszenia najlepiej z okolo 2tys i po chwili zeby nie tracic czasu szybko wibijasz 2
POWER-KRIS Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 No tak jedni patrzą na prędkość na liczniku a ja na rzeczywistą i pipa w starciu. ;-) A dwa że sedanem troche inaczej niz avantem. Tapatalk 4.
uciniak Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Takim czy takim 2-bieg kręcimy do ponad 4000obr.A różnica avant sedan nie taka duża to już chyba większa b5 b6.
POWER-KRIS Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Jak bym 2 do 4000 dyebał to od razu mógłbym 4 ładować. Dopiero 3 daje dobry efekt odejscia. Ale dobrze niech bedzie kumple jak sie szarpniemy czasem tez nie trybia czemu z tyłu zostają ;-) Tapatalk 4.
Pretor Opublikowano 1 Października 2013 Autor Opublikowano 1 Października 2013 Muszę spróbować obu metod ruszania, może w końcu zaczną mi te starty wychodzić . Sony Xperia
POWER-KRIS Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Jak na 1/8 mili się ganiasz to on ma racje trzeba dusić 2. Ale normalnie to mielisz kołami i stoisz w miejscu a ci co 1 i 2 spokojniej potraktowali są przed tobą na 3. Tapatalk 4.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się