SylverStone Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Witam,mam problem z poranną jazdą mianowicie szarpie,muli przez pierwsze 50-100 metrów potem problem całkowicie znika.Obroty są idealne,nie falują.Filtry nowe,świece nowe NGK,przepustnica czyszczona i adaptowana,wężyki sprawdzane bądz wymieniane,odma wymieniona,czujnik temp wymieniony na oryginał...Na vagu wyskakują błędy związane z sondą ale i ją wymieniłem z jakieś 4 miesiące temu,Błędy zaraz powracają 17526,17522,16524.Sonda to NGK także i jest to ta widoczna obok obudowy filtra powietrza,wkręcona w katalizator. Tak czytam i problem błędów tyczy się drugiej sondy...Czy ona może być winna szarpaniu,muleniu tylko na zimnym silniku? Gdzie jest ta sonda,i jaka powinna być. Zrobiłem test przepływki na 3 biegu i od 1500 do 4500 ale nie wiem jak go czytać i czy problem może po winie jej leżeć. Jakieś pomysły podpowiedzi
szczur_84 Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 co kolego zrobiles swapa z ANB?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się