Skocz do zawartości
IGNOROWANY

uszczelnienie pompowtrysków


adik1983

Rekomendowane odpowiedzi

świece wymieniałem w zeszłym roku ale oczywiście sprawdzę

jakieś dwa miesiące temu wlewałem motul clean diesel - korekcje się poprawiły po użyciu

jutro postaram się na zimno zrobić logi i zobaczymy co wyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co nie znaczy że są ok:wink: coraz bardziej się skłaniam ku teorii niesprawnej świecy na 3 garze ale na 100% to mozna by to było potwierdzic po wymianie świecy lub zamianie miedzy cylindrami. Samo sprawdzenie oporności nie daje 100% gwarancji że świeca odpowiednio grzeje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napisze tak. Jak jeździ to niech jeździ. Rozbieranie silnika który jezdzil odpalał jest bezsensu bo pusczał bonka, moj puszcza bonka z rana niebieskiego bo bierze olej 800ml na 10tys km wcale sie tym nie przejmuje :wink: jak padnie to wymieniam. Jak widać powyżej kolega wsadził kasę i znowu to samo :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra ale co ma do tego świeca na rozgrzanym silniku???

przecież nie podgrzewa jak uruchamiamy ciepły silnik. Rano to wiadomo że grzeje. Rano w sensie poniżej 5 stopni czy jakoś tak :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po uruchomieniu silnika świece grzeją ok 2 minut w celu lepszego spalania mieszanki co skutkuje równą praca silnika. Może byc tak że właśnie jedną świecę masz padniętą i na tym cylindrze są gorsze warunki spalania przez co ecu podlewa wiecej oleju napędowego by wyrównac obroty a to akurat w logu widać u Ciebie:wink:

Gdy przekroczysz 2500rpm to słychac jak przekaźnik odłącza świece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi na zimno zrobione. Temp. zewnętrzna była +2. Temp. płynu przed uruchomieniem była 7 a w instruments 6 także czujnik dobrze pokazuje. Najpierw 2X uruchomiłem po jednym logu a później chwilę działał i 3 grupy zrobiłem. No i teraz najlepsze...

chmury nie było i telepawki też nie :banan: w szoku jestem :shock3:

Log (0 - 013)

Log (1 - 023)

Log (2 - 023,013,001)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tych logach wszystko zupełnie inaczej się przedstawia w porównaniu do poprzednich, i moja teoria z uszkodzoną świeca żarową na 3 cylindrze legła w gruzach:kwasny: nie wiem o co kaman:shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wałek sie zużywa to zazwyczaj silnik coraz gorzej/głośniej pracuje, słychac dudnienie w dolocie etc. Nie ma to wpływu na odpalanie i dymienie przy tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tak wydaje że nie ma nic wspólnego. Mam wrażenie że telepanie było spowodowane olejem splywajacym do cylindrów. Zaburzalo to spalanie przy uruchamianiu. Bo chmura dymu to na pewno od tego.

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...