swimmer 1 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Witam! Szukam wątków dotyczących wymiany świec żarowych czy zrobię to bez problemu sam czy lepiej do mechanika.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Oczywiście ze idzie to zrobić samemu tylko potrzebna jest długa nasadka 10 ale jest jedno ale ....świece lubią się zapiekać i może być zdziwienie jak ją ukręcisz , lub wraz ze świecą wykręcisz gwint z głowicy ....Ale jak to mówią Świat należy do odważnych:decayed:..a decyzja należy do Ciebie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swimmer 1 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Dałeś do myślenia, dzięki:eusathink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Mechanik też urwie ale nawali kleju i powie że tak było. ;-) Odkrecaj na goracym silniku i bedzie dobrze. Wysłane Pocztą Polską przy pomocy listonosza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Odkrecaj na goracym silniku i bedzie dobrze Ja bym nie odkręcał na gorącym silniku ..bo możesz razem z gwintem wykręcić Z wieczora polej pod nie Wd40 i na drugi dzień powolutku z wyczuciem próbuj jeśli ruszysz to znowu podlej WD40 i dokręć z powrotem , i znowu odkręć troszkę więcej i tak powoli jak byś niby gwintował powinny dać się wykręcić .Ja tym sposobem u siebie wymieniłem na nowe i dało się ,chociaż nie wszystkie szły fajnie ... może ktoś ma inny sposób..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek1985 0 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 ja to robiłem na rozgrzanym silniku Wcześniej polałem wd40 i powoli lekko odkręciłem i z powrotem wkręciłem I ponownie trochę więcej odkręciłem i znowu wkręciłem I tak powoli aż się udało wykręcić do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Jak rozgrzany i sie trzasnie wd40 zimnym to idzie jak złoto tylko trochę zadymy. ;-) Wysłane Pocztą Polską przy pomocy listonosza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej22 0 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Odkrecaj na goracym silniku i bedzie dobrze Ja bym nie odkręcał na gorącym silniku ..bo możesz razem z gwintem wykręcić Z wieczora polej pod nie Wd40 i na drugi dzień powolutku z wyczuciem próbuj jeśli ruszysz to znowu podlej WD40 i dokręć z powrotem , i znowu odkręć troszkę więcej i tak powoli jak byś niby gwintował powinny dać się wykręcić .Ja tym sposobem u siebie wymieniłem na nowe i dało się ,chociaż nie wszystkie szły fajnie ... może ktoś ma inny sposób..... Zrób tak jak OLIVER napisał. Silnik nie może być rozgrzany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się