karol2984 0 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Witam, jak chcę szybciej ruszyć szybko z miejsca słyszę jakieś głośne grzechotanie, co to może być? ---------- Post dopisany 21-10-2013 at 12:43 ---------- Poprzedni post napisany 05-10-2013 at 21:22 ---------- Nikt nie doradzi? Prawy przegub wewnętrzny ma luz góra-dół tak ze 2mm czy to może być jego wina? Dźwięk jest podobny do udaru w wiertarce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Solo 0 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 a nie przypadkiem dwumas ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 a jak to sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djzak 2 Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 na prostuych kolacj jak dajesz w rure to raczej przegub wewnetrzny do wymiany a zwlaszcza ze jak luz to na bank do wymiany.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 29 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Ale luz jest minimalny około 2mm ---------- Post dopisany at 19:39 ---------- Poprzedni post napisany at 10:16 ---------- A jaka jest zasada z przegubami zewnętrznymi, jak skręcam mocno w prawo i strzela to lewy do wymiany czy odwrotnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz547 0 Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Dokładnie - jak w prawo to lewy i na odwrót. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Jak wyjeżdżam tyłem z garażu i kręce w lewo to strzela ale obydwa zewnętrzne suche są i raczej żadnych luzów nie mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Solo 0 Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Po tej stronie po której słyszysz stuk, wywalony zewnętrzny przegub. Wcale nie musi być pęknięta guma, równie dobrze może pęknięty koszyk... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 31 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 A żeby być pewnym to najlepiej wyjąć cała półoś czy może jakoś inaczej? ---------- Post dopisany at 19:17 ---------- Poprzedni post napisany at 10:28 ---------- dodaje filmik, może coś będzie widać, prawy przegub wewnętrzny luz na przegubie wewnętrznym a4 b5 adr - YouTube ---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:17 ---------- Byłem na testach i strzela Lewy ale przy maksymalnym skręcie kierowcy w prawo podczas podczas jazdy na wstecznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Solo 0 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 lewy, zewnętrzny przegub do wymiany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 A przez co przegub strzela, pytam z ciekawości? Tylko czemu drży tak mocno przy ostrym ruszaniu z miejsca na prostych kołach i raczej ten dźwięk słychać po prawej stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Solo 0 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Karol, jak cofasz na skręconych kołach, to w końcu, z której strony strzela, raz piszesz, że z lewej, raz z prawej ? Przegub to nic innego jak mechaniczny element układu napędowego i ulega zużyciu, nie wiem dlaczego Twój strzelił, ale trzeba go wymienić A tak na marginesie, jeżeli będziemy unikać gwałtownych przyspieszeń na skręconych kołach, nasze przeguby przetrwają wieki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Michał, pisałem że mi grzechocze mocno przy ostrym ruszaniu na prostych kołach i wyczułem mały luz w prawym wewnętrznym (filmik wyżej), a jak pojechałem na testy to przy mocno skręconych kołach strzelał lewy zewnętrzny bo przez odkręconą szybę było dobrze słychać. A mój problem polega skąd to grzechotanie dochodzi bo raczej nie z lewego zewnętrznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTD_RFD 0 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Sprawdź czy nie masz pękniętej któreś poduszki silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Patrzyłem to nie widziałem nic i suche były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTD_RFD 0 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 u mnie też były suche ale było pęknięte mocowanie tuż przy gwincie co jest poduszka przykręcana do łapy zawieszenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 a jakie miałeś objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTD_RFD 0 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Głośno gruchotało, grzechotało przy gwałtownym ruszeniu. Zauważyłem to na podnośniku kiedy ojciec puszczał gwałtownie sprzęgło a silnik podskakiwał razem z poduszką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 poduszki ok są, teraz się przejechałem i lekko pod górkę ruszyłem i też drżało mocno ---------- Post dopisany at 19:08 ---------- Poprzedni post napisany at 17:48 ---------- kurde no, z okolic dwumasu żadnych stuków, jak wciskam sprzęgło nie ma różnicy w odgłosach pracy, poduszki silnika i skrzyni nie popękane, w zawiasie też ok, budą lekko trzęsie ale to raczej od silnika ---------- Post dopisany 05-11-2013 at 16:09 ---------- Poprzedni post napisany 03-11-2013 at 19:08 ---------- a jeżeli by się okazało za jakiś czas że to jednak koło dwumasowe to czy do jego wymiany muszę wyjąć całą skrzynie czy jest jakaś możliwość tylko ją odsunąć kilkanaście centymetrów bez odkręcania przewodów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się