Daduś 0 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Co może być przyczyna występowania błędu 01274 i jak go usunąć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Usunąć możesz tylko Vagiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daduś 0 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Usunąć możesz tylko Vagiem. usuwałem juz nie raz i błąd wraca , co moze być przyczyną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woke 0 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Siema mam ten sam problem ten sam błąd wali mi gorące cały czas powietrze;( no i się wziołem za rozbieranie..W sobote wymieniłem płyn chłodniczy i termostat i tak sie stało dziwny zbieg okolicznosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daduś 0 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Problem moze twic w silniczku klapy regulujący doplyw powietrzem zewnątrz, raczej nic nie pomoże wymiana termostatu i plynu.Moze ktos sie wypowie co mial taki problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woke 0 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Wymiana płynu i termostatu była w soboęe natomiast to się stało po tym (zbieg okoliczności czy ma to jakis związek???) Zrobiłem dzis test po rozebraniu i wszystkie silniczki chodzą przy teście wszystko zachowuje się prawidłowo,ale zaraz się dzieje się to samo i błąd 01274. Zrobiłem więc nastawy i pomogło ale na 3min i doszedł błąd 00604. Zaznaczę, że wszystkie silniczki chodziły elegancko przy nastawach. Zrobiłem drugi raz nastawy i niby pomogło pojeździłem chwile ,zobaczymy dalej przy eksploatacji.Mam nadzieje że będzie ok.wiem że autko już pełnoletnie ale spisuje się ok. Pozdrawiam wszystkich może się komuś przyda moja historyjka;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bates23 1 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Możliwe przyczyny Okablowanie / złącza z / do przepływu powietrza Flap Positioning silnika (V71) wadliwego Klapa przepływu powietrza pozycjonowanie pozycjonowanie silnika (V71) zablokowane Klapa przepływu powietrza pozycjonowanie pozycjonowanie silnika (V71) wadliwe Możliwe rozwiązania Sprawdź Przepływ powietrza Flap Positioning silnika (V71) Zobacz Measuring Value Blocks (MVB) Wykonać test wyjść Wykonaj Basic Setting Sprawdź / okablowania i złącz do naprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woke 0 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 No jeżeli się powtórzy to będę szukał dalej test wyjsc juz robiłem i Basic setting jak juz napisałem wyżej ,za 2 razem pomogło i zobaczymy jak długo podziała narazie nie składam cześci hehe.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daduś 0 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Jak wykonac test wyjsc oraz jak wykonac Basic Setting ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woke 0 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zrób nastawy klimatronika vagiem, jest opisane tu na forum może pomoże. Jak silniczek nie padło tylko się podwiesił to będzie smigało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się