Skocz do zawartości

bates23

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bates23

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Złotniki Kujawskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bates23

1

Reputacja

  1. Witam Jest sobie owa B5 z nieśmiertelnym silnikiem 1.9 TDI o oznaczeniu 1Z ale nie jest on w najlepszym stanie bo jednak ma swoje lata i kilometry dlatego zadecydowałem że zastąpię go silnikiem o oznaczeniu AJM (115km) z golfa IV. Silniczek już zamontowany na stojaczku bo założyłem do niego już turbo z silnika BRD i będę malował blok w jakiś kolor no i do tego AJM-a mam też sterownik i kompletną wiązkę ze strony silnika i ze strony kabiny ale teraz mały problem pojawia się z tym jak połączyć oryginalną wiązkę sterownika 1Z z tą wiązką silnika AJM żeby to działało. Czy ma ktoś rozpiskę pinów do sterownika silnika 1Z oraz do sterownika AJM? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc
  2. Jutro będę musiał skorzystać z tego linku który mi podałeś i dam znać jak to wygląda. Puki co dzięki wielkie
  3. Jak w temacie mam problem z zakodowaniem sterownika ABS/ESP. Sprawa zaczęła się niewinnie od wymiany manetki wycieraczek z normalnej na manetke do fisa, po odłączeniu sterownika kierownicy zaczął się świecić ABS i cała reszta. Wszędzie kody zostały pokasowane lecz niestety ABS/ESP nie daje się ruszyć i cały czas są takie błędy: Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-614-517.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 614 517 Komponent i/lub wersja: ABS/ESP front 1326 Kodowanie: 00000 Kod serwisu: WSC 00000 VCID: E5CDB2977C61462B105-513C 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01044 - Sterownik zakodowany nieprawidłowo 35-00 - - 00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) 66-10 - Niedopasowane - Sporadyczny Jak wyżej widzimy kodowanie sterownika i WSC warsztatu jest 00000 i tu zaczynają się schody ponieważ po logowaniu i kodowaniu sterownika jest ok ale już po wyjściu ze sterownika kodowanie jest utracone, po ponownym połączeniu ze sterownikiem znów wskakuje kodowanie 00000. Dla mojej b6 pasuje login 09555 kodowanie 04255 wsc 12345 Gdzieś jeszcze wyczytałem że ktoś miał ten sam problem ale robił kodowanie na podłączonym prostowniku lecz u mnie prostownik nie jest podłączony do samochodu ani żadne inne tego typu podobne urządzenia.r Czy ktoś kiedyś miał taki problem? Czy ktoś wie jak rozwiązać problem z tym zapominaniem kodowania?
  4. Zrób Vagiem pomiary i test wyjść i zobacz jak wentylator i silniczek będą się zachowywać
  5. bates23

    Bład 01274 klimatronika

    Możliwe przyczyny Okablowanie / złącza z / do przepływu powietrza Flap Positioning silnika (V71) wadliwego Klapa przepływu powietrza pozycjonowanie pozycjonowanie silnika (V71) zablokowane Klapa przepływu powietrza pozycjonowanie pozycjonowanie silnika (V71) wadliwe Możliwe rozwiązania Sprawdź Przepływ powietrza Flap Positioning silnika (V71) Zobacz Measuring Value Blocks (MVB) Wykonać test wyjść Wykonaj Basic Setting Sprawdź / okablowania i złącz do naprawy
  6. Z tym spalaniem to ludzie troche zawyżają opinie, ja w b5 zimówki mam 195/55 R15 a letnie 235/40 R17 i na trasie spalanie jest o 0.3 litra wyższe... Tylko u mnie silnik 1.9 122 konie
  7. Zakodowanie Manuala w automacie to tylko kwestia zmiany jednej cyferki w kodowaniu silnika, więc nie taki diabeł straszny jak go piszą
  8. bates23

    problem z ABS

    Czy jest sprawny to możesz stwierdzić wchodząc w bloki pomiarowe w vagu, tam będziesz miał wykaz prędkości na każdy czujnik.
  9. Po pierwsze sprawdź na multimetrze czy wszystkie świece mają przejście (jak mają to idź dalej) Po drugie jak silnik jest zimniutki całkowicie a temp jest około zera to ściągasz jedną fajkę ze świecy, wpinasz tam multimetr i sprawdzasz czy po włączeniu zapłonu pojawia się tam napięcie 12v (jeśli jest napięcie to przejdź do układu paliwa a jeżeli nie to czytaj dalej co piszę) Po trzecie jeżeli przy niskiej temp zewnętrznej i niskiej temp chłodziwa nie pojawia się napięcie w fajce świecy żarowej to podłączasz vaga, wchodzisz w silnik, robisz test wyjść i wybierasz świece żarowe (po angielsku glow plug) i jak w tym momencie pokazuje się napięcie w fajce świecy to do wymiany jest czujnik płynu chłodzącego (czujnik ma 2 drogi, jedna na sterownik a druga na zegary) a jeżeli w teście wyjść na świece nie idzie napięcie to znaczy że do wymiany jest przekaźnik świec
  10. bates23

    Czujnik Halla

    Auto bierze 2 lub i 3 sygnały (zależy gdzie są czujniki). Jak miałeś na wałku rozrządu i przy kopułce a jeden z nich był uszkodzony to autko miało prawo działać lecz działało w trybie serwisowym. W Twoim przypadku był podawany tylko jeden sygnał czyli tylko z wałka rozrządu i dlatego zmiany mocy i dziwna praca silnika a winą tego był nie dokładny sygnał na zapłon. Na wolnych obrotach wszystko ok ale im wyższe obroty tym większy kąt wyprzedzenia wtrysku musi być a przy uszkodzonym hallu przy obrotach 4000 miałeś ten sam kąt wyprzedzenia co przy 900 obr, Dla mnie sprawa wygląda jasno - czujnik halla do wymiany. Z resztą akurat te sprawy to właśnie mój zawód w którym się kształciłem.
  11. bates23

    turbo VNT15 a GT1749V

    Możesz spokojnie zakładać gt1749v, sterowanie jest to samo więc jeżeli turbinka zapoda więcej ciśnienia to sterownik wszystko ładnie wyreguluje łopatkami
  12. Jedna zasada, żadne gówniane pudełko z elektroniką w środku wpięte gdzieś w instalacje nie daje nic dobrego! Jak chcesz uzyskać pare koników więcej to zaprowadzasz drezyne do firmy (przykładowo BRK-TUNING - Chip Tuning - Zwiększanie Mocy Silników Diesla - BRK Tuning) tam Ci robią softa, hamują ci samochód, robią poprawki i masz chipa zrobionego ewidentnie pod silnik i całą reszte samochodu a nie że kupujesz jakieś gówniane pudełko które byś mógł nawet do żuka podpiąć... P.S. BRK tuning zajmuje się też benzyniakami.
  13. ogólnie to pewne jest to że rozstaw śrub 5x112 ale otwór centrujący to nie pamiętam jaki musi być a trzeba pamiętać, prawidłowo to koło powinno opierać się na otworze centrującym a śruby powinny je tylko trzymać więc ważną rzeczą jest by otwór centrujący się zgadzał i by nie był za duży... a profil opony do tej felgi najlepszy by był 55 i szerokość 205
  14. bates23

    1.8 ADR wymiana rorządu.

    powinno pomóc ---------- Post dopisany at 22:44 ---------- Poprzedni post napisany at 22:41 ---------- Dla mnie najpewniejsze jest ustawianie na z nak z koła zamachowego i znacznika w skrzyni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...