TheRom4an1989 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Witam, mam zamiar jutro zabrać się za czyszczenie turbiny. Objawy : tryb awaryjny powyżej 3000 obr oraz sztanga na teście w Vagu zacina się a zakres ruchu 2-4 mm (próbowałem ręcznie rozruszać ale nic to nie dało mimo ze uzyskałem pełny zakres ruchu) więc zapieczone będzie ( autko kupiłem od dziadka z Niemiec ). Dodatkowo przy zakresie 1800/2200 obr słyszę metaliczny od głosik jak by wierniczek szurał bądź łożysko było wyjechane już na maks, turbina bierze śladowe ilości oleju. Chciałem prosić rady: - Jak odkleić zapieczoną turbinę na 2 części bez uszkodzenia. - Czego nie robić a co zrobić by wszystko poszło sprawnie bez problemów. - Wykręcić Turbo z kolektorem czy samą turbinę. ps. porobię zdjęcia i później zdam relację .
LUKASZ1989 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Wystarczy poszukać http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-czyszczenie-turbiny-opis-foto-179099/
TheRom4an1989 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Opublikowano 11 Października 2013 podziękował za temat, aaż wstyd ze nie poszukałem
goldi Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Przygotuj sie że może być ci potrzebny palnik w celu rozdzielenia części gorącej
TheRom4an1989 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 wyczyszczona....chodzi jak z bajki problem po zamontowaniu był ino jeden auto przymulało jak by zmienna geometria była źle złożona bądź nie otwierała się tak jak potrzeba co nie dawało max doładowania ( złożyłem tak jak rozłożyłem, na każdym etapie robiłem zdjęcia i tak samo złożyłem ) okazało się że sztanga nie domaga i tu był gdzieś błąd w moim złożeniu może źle ustawiłem mocowanie gruchy co spowodowało taki zamul...sztanga wyregulowana ręcznie bez vaga (Jeszcze dziś sprawdzę wartość by mieć pewność ze jest dobrze ustawiona ) auto ciągnie jak szalone w sumie się nie spodziewałem że wyczyszczenie turbo może mieć aż taki efekt wszystko zrobiłem samemu z małą pomocą przy odklejeniu części gorącej ( 2 ręce więcej się przydały przy pukaniu młoteczkiem ) dzięki za odpowiedzi i temat ze schematem jak wszystko zrobić punkt po punkcie tutaj już trochę smoły zgarnąłem więc nie widać całości zniszczeń spalinowych xP tu to samo co wyżej reszty nie rozkładałem bo to bez sensu by było jak by ktoś miał jakieś pytania odnośnie czyszczenia teraz będę w stanie odpowiedzieć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się