toran25 Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 Witam wszystkich, jestem świeżym użytkownikiem tego forum i mam duży problem. Mam bestię A4 B5 2.8 30V 193 KM ktore od jakiegos czasu zaczeło mi szarpać silnikiem przy przyspieszaniu praktycznie od niskich obrotów do maksymalnych. Podlaczylem pod VAG i wyskoczyly bledy przeplywomierza, czujnika przepustnicy + dwie sondy lambdy dwie sekcje. Wymienilem sondy + przeplywomierz + swiece + przewody wysokiego napięcia i przeczysciłem przepustnicę bo tak wyczytalem na innym forum, miało to pomóc przepustnicy. Jej jeszcze nie wymienilem ale nadal jest to samo. Wczesniej bestia chodziła jak marzenie. A teraz jest lipa. Powiedzcie czy to jeszcze moze być ta przepustnica? Przed wymianą sond i przepływomierza troche pomagało odpięcie przepływki z wtyczki i było w miare ok, ale niestety ten czas już się skonczyl i teraz nie da się tym autem jeździc. Szkoda mi katować silnika bo czuje jakby jezdzil tylko na 5 garków. Proszę tylko o konkretne odpowiedzi bo sam lubię słubać przy aucie, wiem co się z czym je i nie piszcie tylko że to jakieś przegłuby, tak jak wyczytałem na innym forum Dzięki wielkie z góry, proszę o jak najszybszą odpowiedź. Aaa mam na uwadze jeszcze zmianę cewki zapłonowej bo wydaje mi się że może mieć przebicie. Jak ktos mial taką usterkę niech napisze.
arekkowal666 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 kiedys mialem identyczny problem w innym aucie. przyczyna byl czujnik cisnienia paliwa. po wymianie wszystko wrocilo do normy. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się