maciek_p Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Czesc, mam taki dziwny problem z moja A4. Jest to model 2.0 FSI, kod silnika AWA. Auto podczas jazdy na autostradzie, po ok 30-40 km jazdy wywala kontrolke EPC (engine management), pedal gazu przestaje dzialac, brak reakcji, auto zwalnia i sie wylacza. Przez pierwsze 2 min nie chce za bardzo zapalic. jak sie poczeka dluzej to zapala i chwile mozna pojechac i znowu. jak sie poczeka jakies 30 min to udalo mi sie pojechac nawet nastepne kilka godzin bez tego problemu. Jest to bardzo dziwne poniewaz gdy jezdze na zwyklych drogach, przyspieszania redukcjach to problem nie wystepuje. Nie zauwazylem zeby ciagniecie go po obrotach powodowalo problem. Dodatkowo powiem ze na autostradzie jechalem specjalnie wolno ok 100km/h i na tempomacie i bez i to samo sie dzialo. Komputer raz wywalil blad chyba P1032 sensor NOx, nastepnym razem wywalil P1020 za duze cisnienie paliwa. A za trzecim razem oba te bledy. Jak narazie technicy ktorzy patrzyli w to, twierdzili ze mozna wymienic sensor NOx i pompe paliwa ale obie te czesci to wydatki rzedu kilku tysiecy zlotych a oni nie byli przekonani ze to rozwiaze problem. Czy ktos spotkal sie z podobnym przypadkiem? jakies sugestie co to moze byc i ew gdzie mozna to naprawic? obecnie jestem na wakacjach w dolnoslaskim okolice Klodzka, ale zastanawiam sie nawet nad zabraniem auta do jakiegos duzego warsztatu audi w Krakowie badz Warszawie. Dzieki z gory za pomoc. Maciek[br]Dopisany: 04 Sierpień 2008, 13:32 _________________________________________________Witam, chcialem dopowiedziec jak skonczyla sie ta historia, moze ktos kiedys bedzie mial podobne problemy. Winowajca okazala sie pompa paliwa ktora jest w zbiornniku z paliwem. jest to elektronicznie sterowane urzadzenie i bylo felerne. po wymianie auto chodzi bez problemow. Dodam ze jest to specyficzna pompa tylko i wylacznie do tego modelu auta, ciezko bylo ja znalezc, moja szla z wolfsburga. pozdrawiam, Maciek
patryksr4 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 witam borykam sie z podobnym problemem mam pytanko ,czy wymieniales tylko pompe ,czy tez byl to komplet z sterownikiem a moze to sterownik byl winowajca???
Hubert-85 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Witam miałem tan sam problem, te same błędy P1032 i P1020. po wymianie pompy paliwowej usterka znika. koszt pompy to ok. 1400 zł. oryginał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się