Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana orginalnego radia audi concert na sony xplod


arekkowal666

Rekomendowane odpowiedzi

witam. niedawno zakupilem audi a4 b6 z orginalnym radiem audi concert. ze "starego" auta zabralem radio sony xplod wraz cze wszystkimi kabelkami/kostkami. po kilku prubach podlaczenia juz sie poddalem... nie jestem elektrykiem I dla mnie wszystkie kabelki sa takie same. prosze wszystkich co wiedza jak rozwiazac moj problem o pomoc. mile widziane zdjecia I konkretne opisy... blagam o pomoc!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno będziesz musiał podciągnąć plus po stacyjce do radia. Jeśli w aucie masz aktywny tył to albo kupisz sobie odpowiedni adapter na allegro, albo skorzystasz z wyjść liniowych w nowym radiu. Tak czy inaczej bez rezanka i lutowania się nie obejdzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze kolega szeryf85 najszybciej kupic Ci przejściówkę żeby nie ciąć kabli itp + adapter do radia bo jest węższe niż ori audi + pamiętaj że fis nie będzie pokazywał Ci info z radia + bez przejsciówki może nie zapalać się i nie gasnąć przy wkłądaniu kluczyka :) a po 2. na radiu (concert) powinna być wlepka z rozpiską pinów (które za co odpowiadają) jeśli jej nie ma to w dziale warsztat zrób to sam w wątku o bose (stage I i stage II) są schematy zarówno instalacji w aucie jak i ori radia :) podsumowując > kup przejściówkę (zaoszczędzisz nerwów i lutowania kabelków) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zasilanie po stacyjce i tak trzeba podciągnąć, na forum jest gdzieś napisane skąd można najbliżej. W oryginale radio jest sterowane po CAN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej to sprzedaj soniaka i starego concetra dołóż troche kasy i kup RNS-a :decayed: jakoś mi nie leżą nie ori radi a B6 średnio to wygląda :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewny czy wiad doszła, więc...