ERW0 0 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Mam problem z doładowaniem powyżej 2000obr. oto logi 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM I niby wszystko w porządku z podciśnieniem itd itp. ale jedna rzecz mnie zastanawia ,a mianowicie sztanga bardzo lekko chodzi nawet małym palcem mogę wcisnąć bez żadnego oporu i nawet zassanie ustami w wężyku to chodzi jak szalona. Może jest uszkodzona sprężyna w gruszce i owa "sflaczała" praca gruszki jest przyczyną tak nie stabilnego doładowania. Jak sięgnę pamięcią sprawdzają w innych sprawnych autach to te w/w manewry były ciężkie do wykonania chodziło to z wysiłkiem. Proszę o sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Zrob 011 Basic Settings Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERW0 0 Opublikowano 16 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 przy off 989 natomiast przy on max 1091 i czasami przeskoczy na 1081 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasand 0 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 jeszcze logi z przepływki dorzuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERW0 0 Opublikowano 16 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 i tutaj też widać że pozycja 4 jest mniejsza od 3. coś z dynamiką gazów jest nie tak. moim zdaniem w poz.4 winno być mniej/więcej 360 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 dynamike gazów sprawdza się w 011 dyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERW0 0 Opublikowano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 tak wiem ale na 008 poz4 o ile dobrze pamiętam to jest ograniczenie spalin. zgadza się? bo nie chciałbym błądzić. Właśnie w tej chwili chłopaki wymieniają mi gruszkę turbiny ale jak to w życiu trzeba wyjmować turbo na stół ponieważ dwie śrubki o owej gruchy się urwały. Gruszka ma nie szczelność i wpuszczała lewe powietrze. Zobaczymy po wymianie ale wszystko wskazuje że to była jej wina nie doładowania. 18.09.2013 Okazało się że w kwestii niestabilności doładowania jest bez zmian ,może jedynie szybciej nadrabia ,ale gruszka miała nie szczelność nie dużą ale jednak. Ale przemik pisałeś kiedyś o przepływce i faktycznie dawkuje też chaotycznie mianowicie przy przeładowaniu wyskakuje aż 1250 po chwili ową dawkę dużo niżej wskazuje gdzie w tym momencie jest nie doładowanie i później doładowanie nadrabia. Co jest winą takiego wachlowania ,pierwszy raz się z tym spotkałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się