Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Podwójny skok pedału gazu


HiRide

Rekomendowane odpowiedzi

pare dni temu zauwazylem ze po maksymalmnym wcisnieciu pedalu gazu do oporu,moge go jeszcze dalej wcisnac jakies 2-3 cm po czym jest juz twarda blokada-podloga :tongue4:

jak wcisne pedal gazu normalnie do konca to obroty wchodza np na 3,3 tys(zaleznie od predkosci) a jak przy tej samej predkosci wcisne pedal do drugiego oporu to obroty wchodza na 3.6 tys i rosna powoli.Dodam ze ten "prog" jest dobrze wyczuwalny co pozwala z cala pewnoscia wykluczyc ze cos blokuje pedal gazu i nie moge dalej wcisnac poki nie pokonam oporu tej przeszkody pod pedalem.Moze ktos wie co mam na mysli ?skrzynia automat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety zaden z was niezrozumial o co mi chodzi :) wiemk co to kickdown ale nie w multitronicu jesli wiece jak dziala. :blink:.Nie naciskam zadnego przycisku w podlodze.Po maksymalnym wcisnieciuu gazu do podlogi nastepuje opor -normalna sprawa ale jak docisne jeszcze z wiele wieksza sila,pokonuje opor czegos i pedal daje sie wcisnac dalej i obroty rosna o kilkaset wiecej.Jestem przekonany ze nie jest to cos co producent przewidzial do codziennej normalnej jazdy bo gdyby tak bylo to mialbym pod pedalem twardo i dalej nie dalo by sie go wcisnac,Niech ktos kto ma multitronic to sprawdzi i potwierdzi.Rocznik nie ma pewnie znaczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej ja mam to samo...najlepiej wyczuwalne na S niezle pierdo....cie.! MILEGO SMIGANIA :>

wiem juz o co chodzi z tym.Nie sprawdzalem na S ale kiedy przelacze na tryb manualny jadac np na 6 "biegu" 70km/h i wcisne pedal do oporu to z 6 przelacza na 4.Tak samo na innych biegach.Jesli nie wcisne do tego drugiego oporu to nie ma kick down tylko powoli sie rozpedza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej ja mam to samo...najlepiej wyczuwalne na S niezle pierdo....cie.! MILEGO SMIGANIA :>

wiem juz o co chodzi z tym.Nie sprawdzalem na S ale kiedy przelacze na tryb manualny jadac np na 6 "biegu" 70km/h i wcisne pedal do oporu to z 6 przelacza na 4.Tak samo na innych biegach.Jesli nie wcisne do tego drugiego oporu to nie ma kick down tylko powoli sie rozpedza.

A przy jakich obrotach zmienia Ci biegi sam na manualu? 7000tys?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej ja mam to samo...najlepiej wyczuwalne na S niezle pierdo....cie.! MILEGO SMIGANIA :>

wiem juz o co chodzi z tym.Nie sprawdzalem na S ale kiedy przelacze na tryb manualny jadac np na 6 "biegu" 70km/h i wcisne pedal do oporu to z 6 przelacza na 4.Tak samo na innych biegach.Jesli nie wcisne do tego drugiego oporu to nie ma kick down tylko powoli sie rozpedza.

A przy jakich obrotach zmienia Ci biegi sam na manualu? 7000tys?

przy 7 tys obr to moj silnik juz by przestal istniec :polew:

mam diesla i zmienia sam na wyzszy przy 4,1-4,2 czyli przed czerwona skala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak

hej ja mam to samo...najlepiej wyczuwalne na S niezle pierdo....cie.! MILEGO SMIGANIA :>

wiem juz o co chodzi z tym.Nie sprawdzalem na S ale kiedy przelacze na tryb manualny jadac np na 6 "biegu" 70km/h i wcisne pedal do oporu to z 6 przelacza na 4.Tak samo na innych biegach.Jesli nie wcisne do tego drugiego oporu to nie ma kick down tylko powoli sie rozpedza.

A przy jakich obrotach zmienia Ci biegi sam na manualu? 7000tys?

przy 7 tys obr to moj silnik juz by przestal istniec :polew:

mam diesla i zmienia sam na wyzszy przy 4,1-4,2 czyli przed czerwona skala

w

hej ja mam to samo...najlepiej wyczuwalne na S niezle pierdo....cie.! MILEGO SMIGANIA :>

wiem juz o co chodzi z tym.Nie sprawdzalem na S ale kiedy przelacze na tryb manualny jadac np na 6 "biegu" 70km/h i wcisne pedal do oporu to z 6 przelacza na 4.Tak samo na innych biegach.Jesli nie wcisne do tego drugiego oporu to nie ma kick down tylko powoli sie rozpedza.

A przy jakich obrotach zmienia Ci biegi sam na manualu? 7000tys?

przy 7 tys obr to moj silnik juz by przestal istniec :polew:

mam diesla i zmienia sam na wyzszy przy 4,1-4,2 czyli przed czerwona skala

no tak w traktorkach inaczej jest :hi::kwasny:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...