?ukaj Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 Cześć ! Otóż aktualnie jeżdżę a4 b5, 1.8. ADR, 125 km. 96r.. spalanie ~ 12 . Planuje sprzedać obecną audiczkę i po nowym roku zakupić A4 b5 1.9 TDI 110km ~96 rok. Liczę na to że za cenę za którą sprzedam auto kupie to drugie Wyjdę na czysto z 10 tys zł i tutaj moja prośba aby ktoś doradził mi co dokupić do nowego diesla alby zwiększyć moc oraz co za tym idzie podnieść Moment obrotowy aby auto było zwinne i w miarę szybkie . Chce cała tą kasę wrąbać w silnik blacharka mnie nie szczególnie obchodzi . Długo o tym myślałem i ciekaw jestem czy w ogóle taki fundusz wystarczy. Lubie grzebać przy autach więc większość prac pewnie sam wykonam (zależy od tego ilu narzędzi mi braknie ) Z góry dziękuje za pomoc wolałem zapytać wcześniej bo może na przyszły rok coś już pokupuje . Pozdrawiam
Bartollo Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 110 czyli AFN aby podnieść moc i to znacznie to polecam pompa z tłoczkiem 11mm,wtryski 216, turbo z AWX'a Fmic,wywalić kata,zaslepić EGR, dobry chip i sztywne kolo zamachowe z 1z bądź g60 i sadze wynik powinien cię zadowolić Więcej info udostepni Ci link- http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/
?ukaj Opublikowano 21 Października 2013 Autor Opublikowano 21 Października 2013 Te etapy to są opcje do wyboru czy trzeba isc po kolei etapami ? bo widzę że się powtarzają ;>? bo tak to rozkminiam oczywiście te pierwszw silniki VP etap piąty mnie się najbardziej podoba bo w końcu na takie wyniki liczę Tylko do tej pory nie miałem kontaktu z silnikami diesla i nie wiem które sa lepsze VP czy PD i czym one sie różnią . Oczywiście są to rzeczy które dam rade zrobić ,więc jak już to będę się wzorował na tym temacie bo jest naprawdę genialny a co do korekty programu to na czym ona polega ?
Bartollo Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Vp zwykła pompa i wtryski (np AFN ktorego chcesz zakupić) a PD -pompowtryski ogólnie panuje opinia ze VP'ki sa lepsze tzn tańsze w eksploatacji Mozesz od razu wskoczyć na poziom 5 ale sam wszystkiego nie zrobisz. A korekta programu to nic innego jak komputerowo podniesiona moc. Tzn wgranie nowego softu do sterownika ze zmienioną mapą zaplonu Wirusa najlepiej robić u kogoś sprawdzonego aby nie było tak ze silnik bedzie miał kopa a z tyłu zasłona dymna wir w baku i pofalowana krzywa momentu obrotowego. Dobry tuner jest w stanie wszystko tak dostroić aby nie przesadzić
Kowi87 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 W tym linku co były wyzej masz prawie wszystko napisane co i jak i nie ma co tu dyskutować, napisałem prawie, bo nie ma tam zbytnio uwzglednionych wyników z turbem GTB17vk, 20vklr czy 22vk, ponieważ na forum mało auto sie do tej pory wystroiło, a ci co sie wystroili nie piszą nic:whistling: przewaznie sa to PDki
?ukaj Opublikowano 23 Października 2013 Autor Opublikowano 23 Października 2013 Dobra teraz już kminie dzięki za rozjaśnienie . głównie chodziło mi o tego kompa, bez dobrego mechanika się nie obejdzie ,najwyżej pojeżdże i popytam ,pokupuje już niektóre rzeczy może uda się poskładać do nowego roku ^^. Jeszcze raz dzięki za oświecenie Pzdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się