kondi169 1 Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Witam chciałbym, aby ktoś z was ocenił czy dobrze wymieniłem płyn od wspomagania gdyż robiłem to po raz pierwszy ;P A więc odkręciłem zbiorniczek, wziąłem dużą strzykawkę + wężyk odessałem cały płyn jaki był, następnie odpiąłem wąż, który idzie od zbiorniczka do pompy podniosłem przód auta i kręciłem kilkanaście razy kierownicą w lewo i w prawo. Następnie wpiąłem wąż nalałem płynu do zbiorniczka pokręciłem kierownicą, płynu trochę ubyło a więc dolałem i znów kręciłem kierownicą. Następnie odpaliłem auto i dalej kręciłem kierą troszkę płynu ubyło a więc dolałem jeszcze trochę. To by było na tyle. Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 ja jeszcze dodatkowo cienką strzykawką wybrałęm z pompy i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi169 1 Opublikowano 26 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 tylko teraz po wymianie jakoś te wspomaganie inaczej chodzi tak jakby po pierwszym obrocie kierownicą taki lekki opór szum. Wlałem płynu weszło jakieś 600-700ml a niby do wspomagania wchodzi 900. W zbiorniczku jest lekka piana czy tak ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 po wymianie płynu wspomaganie powinno lepiej chodzić przynajmniej ja tak odczułem u siebie oczywiście płyn zalałeś febi M 6162 lub oryginalny z serwisu a ten szum był słyszalny przed wymianą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi169 1 Opublikowano 26 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 tak febi zielony przed wymianą nie było tego szumu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 a kierownica podczas kręcenia na wolnych obrotach nie czuć takiego oporu jakby ciężej sie kręciło a jak dodasz gazu to chodzi lekko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi169 1 Opublikowano 26 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 a tego nie próbowałem ;p już płyn się nie pieni to tylko chwilowe było ale może jestem uczulony teraz po tej wymianie bardziej się przysłuc**ją niż przed nią hehe. Jak u Ciebie kierownica chodzi? u mnie niby jak zahaczę o kierownicę to niby mogę 1 palcem ale jakoś tak ciężej. Aaa i zapomniałem przed wymianą płyną jak skręciłem na maxa w lewo lub w prawo to piszczało teraz już tego nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 kierownica jednym palcem chodzi jeżeli kiedyś zacznie chodzić ci ciężko na wolnych obrotach to pompa do wymiany ja dałęm 100 zł za używana i śmiga a hinską nie warto kupować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi169 1 Opublikowano 26 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 okej nie no lekko chodzi nie mam co narzekać wcześniej jeździło się bez wspomagania dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Witam chciałbym, aby ktoś z was ocenił czy dobrze wymieniłem płyn od wspomagania gdyż robiłem to po raz pierwszy ;PA więc odkręciłem zbiorniczek, wziąłem dużą strzykawkę + wężyk odessałem cały płyn jaki był, następnie odpiąłem wąż, który idzie od zbiorniczka do pompy podniosłem przód auta i kręciłem kilkanaście razy kierownicą w lewo i w prawo. Następnie wpiąłem wąż nalałem płynu do zbiorniczka pokręciłem kierownicą, płynu trochę ubyło a więc dolałem i znów kręciłem kierownicą. Następnie odpaliłem auto i dalej kręciłem kierą troszkę płynu ubyło a więc dolałem jeszcze trochę. To by było na tyle. Dzięki za pomoc G..... zrobiles poza wymianą plynu. Cały uklad trzeba rozebrac usunac plyn a wszystko umyc benzyną ekstrakcyjna lacznie z plukaniem zbiorniczka. Do układu najlepiej wlac LHM do hydropneumatycznych citroenow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balbolek 0 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Ten FEBI i SWAG to oba są siebie warte. Najlepiej ori plyn do wspomagania bądź to co piszę kolega wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się