thenaturat2 Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 Mam pytanie odnośnie Egr. Nie mam co prawda z nim problemów ale zastanawiam się nad wyjeciem go. Czy ktos już to zrobil i jak po tym zabiegu sprawuje się auto? Brat ma vectre 1.9 i wywalil dpf i egr i ma święty spokój.
Gość Roman_A4 Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 jak go wyjmiesz bez usunięcia z programu będzie zgłaszał błąd lepiej zaślep blaszką z niewielkim otworem np. fi 5-6 mm
SotoM Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 bład i tak bedzie zglaszał o zbyt słabym przepływie spalin,kontrolka swiecic sie nie powinna ale po zapieciu kompa bedzie bład zapisany - tak jest u mnie. otwór w zaslepce fi 8mm.
thenaturat2 Opublikowano 29 Października 2013 Autor Opublikowano 29 Października 2013 Dzięki wielkie za poradę
SotoM Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 zacznij od otworku fi 4mm jak zaswieci ci sie kontrolka silnika to zrób otwór na 5mm testuj
Gość Roman_A4 Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 bład i tak bedzie zglaszał o zbyt słabym przepływie spalin,kontrolka swiecic sie nie powinna ale po zapieciu kompa bedzie bład zapisany - tak jest u mnie. otwór w zaslepce fi 8mm. ale chociaż kontrolka nie wkur.... :-)
Pawelkiwi Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Zawsze możesz kontrolkę "zaślepić" Żart. Prawidłowo powinno się go zaślepić i usunąć obsługę w sterowniku silnika. Patenty z blaszkami szczególnie znane w Oplach w Audi czasami dają radę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się