Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Serwo przed i poliftowe. Różnice


mo2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio mam problemy z twardym podałem hamulca. Po oględzinach doszedłem do wniosku, że winę za ten stan ponosi pompka vacum (słabe przyspieszenie do 2k rpm). Jednak zauważyłem że mam zamontowane przedliftowe serwo- 8D0612107. Audi jest z 2000r, silnik AFN. Jakie są różnice między przed i poliftowym serwer? Czy muszę koniecznie wymienić serwo? Pozdrawiam

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy twardy pedał to wina serwa? Podcisnienia jeszcze nie sprawdzałem, zrobię to jak się zaopatrzę w wakuometr . Chyba, że można to stwierdzić po logach ?

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie zrobisz z logami tutaj

w/g mnie to raczej pompa albo nieszczelnosc

servo jakie by nie było to i tak da rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Czyli sprawdzenie przewodów, ewentualnie wymiana vacum i na końcu właściwe servo. Dzięki

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Czyli sprawdzenie przewodów, ewentualnie wymiana vacum i na końcu właściwe servo.

Wszystko posprawdzaj a serwa nie rusz chyba że jest uszkodzone , bo tak jak pisze Tomek jakie by nie było to da radę .

Serwo poliftowe , czyli podwójne ?

A jak masz podwójne , to bezsensem zmieniać na słabsze pojedyncze:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem servo mam przedliftowe. I po sprawdzeniu podcisnien zamierzam zmienić je na właściwe czyli poliftowe, podwójne.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem servo mam przedliftowe. I po sprawdzeniu podcisnien zamierzam zmienić je na właściwe czyli poliftowe, podwójne.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

to że pojedyncze nie znaczy że przed-liftowe a podwójne po-lifcie .

Podwójne serwa były montowane i przed-liftem ,ale w połączeniu z większym mocniejszym silnikiem , a do serwa podwójnego idzie pompka o większej średnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...