QaDo Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Witam, Pilnie poszukuję defaultowych nastawów dla układu 1B Active Steering, niestety w googlu nie wiele, Ross wiki pusto, podpowiedzi na bity żadnych. Na necie znalazłem: Coding: 8C0000 Shop #: WSC 06324 000 00000 VCID: 3064C7976338723 Po wbiciu i wykonaniu nastawów w grupie 101, nie zgłasza błędu jednak ESP mówi, że górny limit dla tego modułu przekroczony oraz się dezaktywuje.
wrclaguna Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Jak masz błedy to nie zrobisz nastawów . Logowałes sie ?
QaDo Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 Nie ma żadnych błędów nastawy przeszły. ESP także już chodzi na kodowaniu 840000 (z neta - inny model audi i sterownika) Ale nie jestem pewny czy działa wszystko prawidłowo tzn nie czuć żadnej różnicy Obecnie dla 8C0000 wywalało dla pompy wspomagania open circut, przewody sprawdziłem są ok. Dla pewności będę mógł sprawdzić bezpiecznik, ale raczej również ok bo zapewne jeden na wszystko, a moduł idzie diagnozować.
wrclaguna Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 [TABLE] [TD=class: sub2]8K0 907 144 B[/TD] [TD=class: sub2] dla CCWA [/TD] [TD=class: sub2]0C0000[/TD] [/TABLE]
QaDo Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Opublikowano 25 Listopada 2013 Wielkie dzięki, wrzucę i sprawdzę efekt. Bez 8 nic nie podrzucałem. Myślałem też o zaznaczaniu w ciemno bitów więcej niż być powinno nie przyjmie. Szukałem w dokumentacji czy dla J792 są jakieś przekaźniki gdyż w bloku pisze RELAY OFF, ale nie ma więc pewnie chodzi o jakiś wewnętrzny. G85 dobrze czyta, ale niepokojące, że w dwóch grupach pomiarowych na 2 blokach wywala np 759* i się wartość nie zmienia. Może uda się coś jeszcze wyrzeźbić z VAS'em, ale póki co wywalał się na procedurze logowania. Do sprawdzenia wszystkich VSM nie miałem wytrwałości PS jeszcze raz z Twoim kodowaniem przeprowadzę kalibrację G85, może bez tej procedury nie chce to działać jak powinno. ---------- Post dopisany 19-11-2013 at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2013 at 16:48 ---------- Eh, temat nie jest prosty. Po pierwsze na pewno nie da się dokonać adaptacji za pomocą VCDS'a, procedury są określone - nie skomplikowane, lecz wymagają sprzętu. Wykonałem jakieś 95%, wywala na ostatnim kroku w VASie. Najpierw wykonywana jest kalibracja G85, poziomowanie kierownicy, obliczenie odchylenia kół, obliczanie poziomów po ruchach kierownicy, przeliczenie, adaptacja samoczynna i się wysypuje, zakończenie niepomyślne. Jeszcze popróbuje, ale raczej bez sprzętu do geometrii cyfrowego się nie uda Już puściłem maila do ASO ile za to chcą. ---------- Post dopisany 25-11-2013 at 16:19 ---------- Poprzedni post napisany 19-11-2013 at 21:34 ---------- Jestem w ASO u Grobla Gdańsk, siedzę na d*pie od 12:10 (umówiony na godzine) 2tyg prędzej. I... ? Najpierw się dowiaduje, że moduł dobrze zakodowany, no z pewnością - wiem co robiłem i to nie problem, ale żeby robić nastawy podstawowe 4 godziny ? Erghhh.... Chyba nie bardzo w serwisach wiedzą co robić. Zostają Niemcy. :facepalm:
QaDo Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 No niestety nie. Obecnie wszystko już działa. Jeśli ktoś nastawia się na kalibrację to mówię po kolei: - Cały dzień w ASO - Koszt 490zł (umówione miałem mniej i tak zostało, ale normalnie nie dają niższej stawki) - Mycie gratis Tyle w temacie Do kalibracji wymagane są realne kąty kół i dla tego nastawy można wykonać tylko w ASO. Efekt działania, w pełni nie sprawdzony ze względu na warunki pogodowe (100 nie przekroczyłem, a w tym 90% do 60ciu) to: Tryb Komfort - Kierownica bardzo miękka ale precyzyjna, wymagane mniejsze ruchy przy większych zakrętach i rondach Tryb Dynamic - sztywna kierownica, wydaje się ignorować delikatne ruchy Tryb Auto - ciężko stwierdzić póki co. Mój wybór jak narazie do individual - zawieszenie komfort, kiera komfort, silnik+skrzynia dynamic Na autostradę tylko i wyłącznie kiera i zawieszenie na Dynamic. Kolejna zaleta - samochód jedzie jak na sznurku, puszczam kierownicę i zupełnie jakby miał autopilota, jednak nie wymija dziur Opis systemu: AUDI SYSTEMY
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się