Skocz do zawartości
IGNOROWANY

WHISTLER GT 130Xi EU 2013 LASER czy to działa??


mily

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałem się podpytać na jakiej zasadzie działają takie antyradary, np taki jak ten w temacie. Wydaje mi się że jak zapiszczy to już jest za późno, bo to znaczy że już zostałem ustrzelony. Radary nie wysyłają cały czas impulsu, wysyłają jak namierzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Chciałem się podpytać na jakiej zasadzie działają takie antyradary, np taki jak ten w temacie. Wydaje mi się że jak zapiszczy to już jest za późno, bo to znaczy że już zostałem ustrzelony. Radary nie wysyłają cały czas impulsu, wysyłają jak namierzają.

Jestem kierowcą zawodowym i często używam antyradarów, tak jak piszesz, gdy wiesz, że w pobliżu jest patrol i suszą, to tylko jak usłyszysz piknięcie, to wiedz,że Cie mierzą, jak masz dobrą prędkość, to spoko jak nie, to pożegnaj sie z $. Co innego radary stojące żółte, szare czy inne, nawet strazy miejskiej wykrywa, ze wcześniejszym pikaniem, co jest powiadomieniem o zbliżajacym sie radarze. W Polsce i u naszych zachodnich sąsiadów jest ANTYRADAR zabroniony i placisz slono $ nie za to, że dziala, lecz za posiadanie. Nawet jak zauważą, że leży w schowku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że można posiadać takie urządzenie ale nie wolno z niego korzystać w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że można posiadać takie urządzenie ale nie wolno z niego korzystać w Polsce.

Dokładnie tak jak napisałeś, możesz posiadać w samochodzie ale nie on może być gotowy do użycia :wink: np. niepodłączony do zasilania

Jak miśki znajdą to zabiorą sprzęt + mandat

Kiedyś używałem ale wkurzało mnie ciągłe pikanie przy różnych marketach i sklepach przydrożnych wyposażonych w automatyczne drzwi... najlepszym rozwiązaniem jest mimo wszystko CB :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach