michas2511 0 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Witam!!! Na wstępie powiem, że przegrzebałem już całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Otóż wczoraj zmieniałem koła z letnich na zimowe. Zauważyłem, że wewnętrzna krawędź i środek przedniej prawej opony jest mocno zdarty. Aż do ograniczników. Oponki po jednym sezonie :/ Wiosną założyłem nówki Continental ContiSportContact 5 w rozmiarze 225/45/17 XL. W samochodzie miałem też założone dystanse 13mm z przodu i 17mm (przykręcane) z tyłu. Jedne i drugie z kołnierzem centrującym. Dodam że na letnich oponkach lekko ściągało w prawo. Na zimówkach nie ściąga, ale kierwonica jest delikatnie skręcona w prawo. Na letnich stała prosto. Na letnich odczuwałem też jakby bicie prawdopodobnie w tylnym lewym kole, ale ręki sobie uciąć nie dam. Kilkakrotnie dokręcałem dystanse i koła, ale nic to nie pomogło. Może ktoś miał podobny problem. Nie wiem czy łączyć ze sobą fakty bicia, ściągania, dystansów i zdartej opony. Myślałem o źle ustawionej zbieżności, ale wtedy by chyba się zdzierały obie przednie opony. Bardzo proszę o pomoc!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubekk 0 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 najpierw pojedź na zbieżność i geometrie, a jak to nie pomoże to będzie można się dalej zastanawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTD_RFD 0 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 a jaki jest stan zawieszenia? Jest coś do roboty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łęga 0 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 jedź na zbieżność, a biciem w kole może być krzywy alus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkady1321 2 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 wystarczą luzy i już oponki będą zjechane....a nawet krzywa fela...sprawdzić luzy,felę,inna opona -nowa i wtedy robić zbieżność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się